spierpijn onder in de buik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mabidami, 12 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    vind het zo spannend. kan niet wachten.
    zondag is mn nod.
    maar nu heb ik sinds een paar dagen 'soort spierpijn gevoel onder in mn buik. zo ongeveer bij mn baarmoeder (denk ik)
    zou het kunnen. we gaan voor een 2e en kan me echt niet bedenken dat ik dit bij de eerste had. maar misschien komt het juist doordat het voor de 2e keer moet uitrekken. of zit ik mezelf nu moed in te spreken.....
    heb wel stiekem een ovulatietest gedaan :) en ja dat is gewoon geen zwangerschapstest, ik weet het maar kon het niet laten. deze was overigens wel positief.
    wat denken jullie.
    zou het al kunnen dat ik morgen een zw test doe? of is dit nog te vroeg en moet ik me niet zo gek maken...

2. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    ohhh spannend zeg!
    een test doen 1 dag voor nod moet kunnen denk ik,...en als je negatief test kan het altijd nog dat je volgende week wel positief test...
    succes meis! ik duim voor je!

3. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    dank je, ja het is echt spannend. heb nog 1 zw test liggen dus die kan ik mooi morgenochtend doen en dan morgen direct nieuwen halen.

4. testje

testje Actief lid

6 okt 2009
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je zei dat je gestest had me ovulatietest.. kan je daardoor dan ook weten of je zwanger bent misschien?

5. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    nou je mag er niet vanuit gaan want een ovulatietest test geloof ik niet op hcg en dat doet dus een zw test wel. en dat is dus wat je nodig hebt bij zwangerschap.
    snap je het een beetje

6. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Spannend! Een dag voor je nod kan geen kwaad en de kans is groot dat als je zwanger bent dat je op zijn minst een vaag lijntje hebt. Ik had 3 dagen voor mijn nod nog negatief getest en 1 dag voor mijn nod had ik vaag positief. De bloedtest was overigens wel positief :)

Dus gewoon een testje doen morgen ochtend! En laat het weten.

7. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Nou mamvandaan laat eens van je horen want ben benieuwd of het testje positief is, ik hoop het zo voor je;)

8. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    ik ben ook nieuwsgierig!!!!

9. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    hih, ben nog niet zo lang wakker en nog niet naar de wc geweest. ik moet wel erg nodig dus na dit bericht ga ik.

10. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    nee dames,kreeg een nega test. :(:(:(:(:(:(:(:(

11. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    heh wat jammer nou,...nou ja het kan nog steeds he!! geen bloed geeft moed,...ik duim voor jou meis!!

-x-

12. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    de moed zakt me een beetje in de schoenen. maar je hebt gelijk. geen bloed geeft moed.

13. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    Hoi dames,

mag ik met jullie meekletsen? Heb zojuist een test gedaan, en die was negatief. :( Ja ik weet het, wel een beetje vroeg, maar ik kon niet wachten:)

Ook ik voel al dagen een soort van spierpijn onder in mijn buik en ben daarbij ook heel deze week hartstikke moe.

bij mijn eerste heb ik ook eerder getest en weet ik nog dat ik wel iets zag. Nu is dat wel 10 jaar geleden, maar toch....

grtz.

14. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    tuurlijk mag je hier kletsen.
    ik heb dus gister getest en was nega. nu nog geen bloed. dus we houden nog effies moed al is het moeilijk.
    ik hoop vor jou dat je over 2 dagen een posi test hebt.

15. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    ik ben trouwens gisteren vergeten nieuwe testen te halen. beetje balen. heb nu niks meer in huis.
    had er nooit meer aan gedacht. maarja we zien wel.
    voel wel af en toe samentrekkingen dus denk dat ik later op de dag wel ongi word.

16. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    ik hou nog steeds moed,want heb nog geen bloed. ;)
    vandaag gezwommen,maar zwom niet zo heel onstpannen omdat ik bang was dat ik ongi zou worden in het zwembad. maar nee hoor. niks te zien.
    en nu nog steeds niets.
    dat gevoel van spierpijn is er trouwens niet meer. heb wel gewoon echte krampen. dus we wachten af. zal vannacht denk ik wel doorbreken en zo niet dan haal ik morgen nieuwe zw testen.

17. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    spannend!!! hou me op de hoogte!!

hier ook geen verandering. Soms een gespannen gevoel onder in mijn buik, maar voel niets aan mijn borsten, moet wel wat vaker plassen.....

18. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    spannend allemaal zo.
    hier nog niet ongi. wel giga bekkenklachten. niet leuk meer. vrijdag even langs fysio voor behandeling.
    heb geen nieuwe testen kunnen halen. erg balen.
    moest werken en uit het werk langs kv maar het was er super druk en er liep een bekende. dus maar weg gegaan en bedacht me om later te gaan,maar toen was ik te laat en de winkel al dicht. balen.

hoe is het bij jou tasja? ook nog in spanning? hoop voor een wondertje voor je.

19. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    Jaaaaaa, ik hoop het ook. Hier ondertussen ook duizelig/misselijk.

borsten doen nog steeds niet pijn en heb ook niet het idee dat ze groter of gespannen zijn.

Durf eigenlijk niet nog een keer te testen omdat ik bang ben voor een nee. Maar eerlijk gezegd voelt mijn lichaam wel zwanger...:)

en jij? mama van Daan, wat zegt je gevoel?

20. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    pffff wat een spanning. ik heb dus ook geen last van mn borsten maar mn ongi blijft nog uit. maarja misschien is mn cyclus wel gewoon langer.
    ga straks even testen halen. hopen op geen bekende in de winkel en niet te druk haha.
    nu eerst maar eens een bakkie koffie.

Deel Deze Pagina