Wie had er voor haar NOD rugpijn? Toen je achteraf bleek zwanger te zijn. Ik heb dit altijd voor mijn menstruatie. Ik zit nu 8 dagen voor mijn nod. Ik hoop niet dat het met een aankomende menstruatie te maken heeft.
Hai Sammy, Ik had ook ruim voor mijn NOD lage rugpijn. Heb dat normaal eingelijk nooit, maar deze maand wel en.....ben nu zwanger! Dus kan makkelijk. Heb je nog meer 'klachten'?
Ik ben ook licht misselijk. Niet dat ik moet overgeven maar wel raar gevoel op mijn buik. Mijn borsten/tepels zijn voller. Ik heb zo sterk het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Normaal heb ik de menstruatie klachten geen 8 dagen voor mijn menstruatie. Over 8 daagjes mag ik testen. Dus ik moet nog even geduld hebben. Had jij nog meer klachten? Groetjes, Sammy
Ik vergeet eigenlijk te zeggen dat ik ook spierpijn heb in mijn billen en trekt naar mijn stuitje en boven benen. Ik heb niet gesport of andere zwaar lichamelijke dingen gedaan. Ook niet geklust hihi.
Hoi, Ik heb normaal ook een beetje rugpijn een week voor NOD. Nu kreeg ik het gisterenavond en we zitten 12 dagen voor NOD. Het heeft de hele avond aangehouden. Wist me geen houding te geven zo'n pijn
Ik merkte zo'n 5 dagen na mijn eisprong de innesteling op. Is natuurlijk achteraf makkelijk te zeggen, maar ik heb die dag een zeurderig gevoel gehad. Beetje als ongi pijn. Die week dus last van mijn rug (is nu weer over) Ook moe en de training ging helemaal niet, leek wel of ik geen conditie had. Ook had ik best spierpijn erna (heb ik ander niet) Ohja, 2 x een kleine bloedneus (heb nooit een bloedneus) en de zijkant van mijn borsten waren gevoelig. Ook af en toe licht misselijk. Maar verder niet echt. Als je er niet op let, is het makkelijk over het hoofd te zien. Maar alles bij elkaar kreeg ik wel een vermoeden.
Ik heb precies hetzelfde. Gelukkig een zwangere vrouw die dit ook had. Er is dus nog hoop. Ik heb nu al een paar daagjes wat lichte krampjes/steekjes in mijn buik. En mijn borsten zijn voller. Niet gevoelig. En gister nog steeds last van mijn rug. Wel uit te houden hoor. Maar idd een zeurderig gevoel. En zelfs mijn stuitje doet pijn. Ik heb niet gesport. Kijken hoe het vandaag gaat. Zijn er nog meer dames die dit herkenen??? Groetjes, Sammy