Spierpijn onderbuik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door meiske28, 22 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meiske28

meiske28 Actief lid

22 okt 2011
    247
    0
    0
    Hoi hoi

Ik heb sinds 3 dagen pijn in mijn onderbuik. Het voelt als een soort spierpijn. Veel vrouwen hebben een lichte bolling in de buik. De pijn zit net daaronder, voornamelijk in het midden gelokaliseerd, maar gebied naar links en rechts is ook gevoelig. Ik herken het gevoel niet, het verbeterd ook niet gedurende de dagen.

Ik heb een test gedaan voor een urineweg infectie, dit bleek het niet te zijn, ik heb vaker een blaasontsteking gehad, maar dat voelde anders, ik heb geen pijn bij plassen of iets dergelijks.

In die zelfde urine is ook een zwangerschaps test gedaan, deze was negatief.

Ik slik al maanden de pil door en kan niet spreken over wanneer mijn laatste menstruatie was en kan het dus ook niet uitrekenen, wat betreft je ovulatie e.d. Wel ben ik ongeveer 3 weken geleden een pil vergeten in te nemen. Na ongeveer 4 dagen na vergeten van de pil heb ik gevreeën met mijn partner(zonder condoom). Weer ongeveer 4 dagen later heb ik wat steken gevoeld in dat gebied, toen dacht ik wel aan een blaasontsteking, maar ook toen deed het niet zeer met plassen e.d. en was na twee dagen verdwenen.

Buiten deze klachten ben ik afgelopen twee weken erg moe, mogelijk staat dat er los van. Maar kan er misschien ook bij horen

Dus mijn vraag is, ondanks dat de zwangerschapstest negatief was, kan het toch zijn dat ik zwanger ben?

Groetjes Inger

2. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Over de zwangerschapstest: dat zou best kunnen, dat je te vroeg was. Ik had 5 dagen na mijn eisprong al krampen, en dan kun je echt nog niet testen.

Maar in het gebied wat je beschrijft zit toch ook je blindedarm? Die zit rechts dacht ik? Maar begint de pijn niet meer naar links? Is even wat ik heb gehoord hoor. Misschien weet iemand er meer over.

Sterkte!

3. pjpj

pjpj Actief lid

31 jan 2011
    236
    0
    0
    brabant
    weet niet of je zwanger bent maar weet wel uit ervaring van vriendinnen dat je als je de pil gebruikt wel eens negatief kan testen asl je toch zwanger bent dat komt omdat je lichaam het dan anders gewend is door de hormonen of je test te vroeg kan ook.

de klachten zijn heel herkenbaar ik moet ook nog wachten met testen maar ik herken ze wel moe steekjes en soort spierpijn. bij het kopje eerste symtomen vind je ook een stukje over steekjes daar staan meer voorbeelden misch herken je nog meer van die dingen...

succes....

4. meiske28

meiske28 Actief lid

22 okt 2011
    247
    0
    0
    De blindedarm zit rechts in de onderbuik. Daar zit dat gevoel niet.
    Ik denk dat inderdaad over een week nogmaals ga testen, Misschien idd te vroeg. Wel lastig hoor, want ik heb dus niet echt een cyclus dus kan ik me ook niet vast houden aan al die regeltjes.
    Maar goed , mocht het zo zijn dan is het ongepland, maar zeker wel gewenst. Dus we wachten maar even af.

Deel Deze Pagina