en wat voel ik me heerlijk schuldig. Voordat ik zwanger was van mijn dochter had ik een eet-probleem. Ik at altijd te weinig en ik was veels te licht. Ik woog 45 kilo voordat ik zwanger werd. Na de zwangerschap van mijn zoon eet ik juist teveel. Ik ben mijn zwangerschaps kilos niet kwijt geraakt na de bevalling. Weeg nu een gezonde 62kg (pre-zwangerschap 52) Ik geniet er van! Ik ben een vreetzak! Ik eet! Ik eet en voel me goed. Nu nog een manier vinden om een gezonde vreetzak te zijn! 62kg zonder dat buikje, 62kg zonder die frietjes. Oh, maar dan denk ik aan die lekkere patat mayo, en hoe kun je de verleiding nou weerstaan. Mmmhmm..
Haha helemaal top dat je je zo goed voelt! Hier een medevreetzak, eet meer als mijn man Me love food!
Haha ik eet volgens mij ook meer als mijn vriend!! Ik houd ook van eten, maar wel vooral gezond eten, gelukkig Ts, top dat je je zo goed voelt!
Heerlijk, ik hou er ook van en schep ook regelmatig een tweede keer op. Lekker van genieten meid! Ook van dat patatje mayo..