testen na innesteling (sbloeding)

Discussion in 'Zwanger worden' started by lilo77, Oct 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lilo77

lilo77 Bekend lid

Jul 2, 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    maandag 18 had ik een positieve ovulatietest. 10 dagen later 27okt had ik een bloeding. eerst dacht ik ongesteld maar het is echt maar heel weinig en dus veel minder dan een normale menstruatie. het duurt nu al wel 5 dagen. vanmorgen gestest maar helaas negatief. Nu dacht ik dat het misschien een innestelingsbloeding zou kunnen zijn (misschien maak ik me mezelf ook gewoon gek!). wanneer zou ik dan op zn vroegst positief kunnen testen??? iemand hier ervaring mee?

2. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Dus als ik het goed begrijp ben je nu 15e dag na positieve ovulatietest? Bij een positieve ovulatietest springt je ei binnen 24-48 uur zeg 2 dagen later. Dan ben je nu dus 13 dagen na eisprong? Heel gevoelige zwangerschapstesten kunnen wel 12 dagen na eisprong posi testen maar sommigen vrouwen testen pas na NOD positief. Ik zou het over 2 dagen nogeens proberen.
    Is de bloeding net zo heftig als een menstruatie? Ik heb ook een innestelingsbloeding gehad, duurde 3 dagen maar was enkel wat bruin/roze met afvegen en kon met een inlegkruisje af.

3. lilo77

lilo77 Bekend lid

Jul 2, 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    ik had zo'n test van sensitest gedaan waarbij je 4 dagen voor NOD kan testen. Maar bij mijn vorige zwangerschap testte is ook pas veel later positief. woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag was er heel weinig bloed, vandaag wel iets meer. Afwachten maar...

4. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Klinkt voor mij toch meer als een vroege menstruatie sorry.
    Weet natuurlijk niet hoe je normale cyclus is maar je kan altijd van de week nog een test doen.
    Succes

5. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Als je bloeding nu weer ietsje meer wordt dan ben ik ook bang voor een menstruatie...

6. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Hoe is t nu?

7. lilo77

lilo77 Bekend lid

Jul 2, 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    Het bloeden is nu weer gestopt! Het kan dus zijn dat ik een lichte menstratie heb gehad deze keer of toch zwanger....
    Ik ga vrijdag een testje doen (niet eerder om teleurstelling te voorkomen)

8. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb een heftige innestelingsbloeding deze zwangerschap gehad, testte op NOD pos, en 's avonds begon het, zondagmiddag rood en bruin, maandag ook een dinsdag ook, maar heel weinig niet het normale.......ook in vlagen.......nou ja als je mijn banner ziet zegt het genoeg, maar tis geen 5 dgn geweest.

9. amsterdamm88

amsterdamm88 Niet meer actief

Denk dat dit gewoon een menstuatie is.

10. lilo77

lilo77 Bekend lid

Jul 2, 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ben er ook bang voor. maar omdat het maar zo weinig was ( ik heb maar 1 dag iets nodig gehad) begin ik dus te twijfelen. bij mijn vorige zwangerschap had ik namelijk ook rond NOD tot ongeveer een week of 7 bloedverlies en op sommige dagen zo erg dat ik zeker wist dat het fout zou gaan. gelukkig hebben we een gezonde zoon gekregen.
    Ik heb nu trouwens vandaag aardig wat bruin bloedverlies!! hmm apart want dat heb ik bij een gewone menstruatie nooit. Hopelijk goed nieuws

11. Zou het lukken

Nov 1, 2010
    19
    0
    0
    Hey allemaal!

Ik heb me net aangemeld op deze site. Ik ben namelijk vorige maand gestopt met de pil. 8 oktober heb ik mijn laatste menstruatie gehad (en dus daarna niet meer de pil ingenomen). 27 en 28 oktober verloor ik ineens wat oud bloed. Niet veel maar moest wel een inlegkruisje in doen (het was heel dik en heel donkerbruin). Ook voelde ik me tijdens die dagen prikkelbaar zoals ik dat tijdens mijn ongesteldheid ook weleens heb. Verder voelde ik me na die dagen misselijk. Niet super erg maar had ik totaal geen eetlust en liet ik bijv. de koffie staan die normaal heel lekker vind. Het is nu dinsdag en zou a.s. vrijdag ongesteld moeten worden. Al hoeft dat natuurlijk niet omdat mijn lichaam nog moet wennen dat ik van de pil af ben. Op het moment heb ik eigenlijk nergens last van (niet echt moe, geen pijnlijke borsten of misselijk..) Toch blijf ik me afvragen, zou ik al zwanger zijn. Zou wel heel bijzonder zijn, meteen na het stoppen met de pil. Wanneer kan ik me gaan testen? 5 november zou ik ongesteld moeten worden (bij een cyclus van 28 dagen).

Echt stom eigenlijk dat je meteen zo op je lichaam gaat letten... maar de kinderwens is ook wel erg groot!

Alvast bedankt dames voor jullie reactie! x

Share This Page