6,5 maand na de bevalling en kan nog steeds geen sex hebben :(

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Hinata, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hinata

Hinata Actief lid

22 nov 2009
    148
    0
    0
    Mijn dochtertje is alweer bijna 6,5 maand en nog steeds heb ik een probleempje dat is ontstaan na de bevalling..
    Ik ben ingeknipt tijdens de bevalling, dus daarna ben ik gehecht maar volgens mij heeft mijn gyneacoloog me te strak dicht gehecht, want mijn vriend en ik kunnen nog steeds geen seks hebben :( eerst kreeg ik overal te horen van geef het wat tijd en dergelijke maar ik vind het nu echt niet meer normaal worden :x

wie heeft hetzelfde gehad en wie heeft misschien wat tips??

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

Heb je al glijmiddel geprobeerd? Ben je wel vochtig genoeg?

En anders naar de huisarts of de verloskundige!

3. Hinata

Hinata Actief lid

22 nov 2009
    148
    0
    0
    Gloijmiddel baat niet en ben wel vochtig genoeg dus ik snap het niet

4. Yukl

Yukl Niet meer actief

He bah, wat vervelend zeg! Ik zou echt even langs de huisarts gaan, want misschien ben je inderdaad niet goed gehecht. Er kunnen ook andere dingen spelen, zoals een verkrampte spier door de bevalling.

5. juffie roos

juffie roos Bekend lid

8 okt 2010
    959
    1
    18
    bij mij hadden ze ook te strak gehecht (al had ik niet zoveel problemen tijdens de sex)
    De huisarts kwam hier achter toen ze een kweekje ging maken omdat ik een spiraal zou krijgen>
    Voordat ze de spiraal inbracht (maandje of wat later), heeft ze er een soort vloeistof ingespoten ofzoiets om het soepeler te maken.
    Zou er even naar vragen....

6. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik was niet geknipt of gescheurd maar hier hetzelfde probleem gehad. `Het bleek dus dat ik mijn bekkenbodem onbewust aanspande. Je kunt evt naar een bekkenbodem fysio. Met een hoop geduld gaat het hier inmiddels weer goed (als is het vaak nog steeds wel wat pijnlijk).

7. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ben je ook ontspannen?
    Ik was in het begin onbewust gespannen en lukte ook niet.
    Anders idd naar de huisarts.

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier ook het probleem van gespannen bekkenbodem. Mijn bekkenbodem was verkrampt door de bevalling. Ik was ook wat te strak gehecht (huid stukje over elkaar heen ipv tegen elkaar) en dacht ook dat het daar aan lag, maar dat was niet.
    Hier gaat het nu net ietsje beter, maar nog steeds niet zoals het vroeger was hoor. Mijn dochter is nu bijna 9 maanden.. Dusja ik wil toch zeggen, geef het tijd, of ga anders eens langs een bekkentherapeut, die kunnen heel goed kijken hoe het zit met spanning enzo.

9. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Inderdaad gewoon naar de huisarts gaan.

10. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    beetje stomme vraag misschien:), maar lukt het bij jezelf wel om bijvoorbeeld 2 vingers naar binnen te brengen?

11. Hinata

Hinata Actief lid

22 nov 2009
    148
    0
    0
    ja dat lukt wel en als mijn vriend dat doet ook, dus ik snap het eerlijk gezegd niet precies

12. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joh bel anders gewoon even met je verloskundige. Helemaal niet raar ofzo hoor. Dat lees je wel aan alle reacties op je bericht!Komt heel veel voor!

En ik lees dat er dames zijn die aangeven 'geef het de tijd'.
    Eeerlijk gezegd vind ik dat echt onzin. Voor hetzelfde geld is er echt iets (waar makkelijk wat aan te doen is) en dan zul je het vast jammer vinden dat je niet eerder actie ondernomen hebt.

Succes in ieder geval!

13. Hinata

Hinata Actief lid

22 nov 2009
    148
    0
    0
    Thx voor de tips!
    ik ga mijn verloskundige bellen als ze terug is van vakantie, hoop dat ze er iets aan kan doen :D

Deel Deze Pagina