voorweeen en steken in mijn......

Discussion in 'Zwangerschap' started by AsenA, Jan 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AsenA

AsenA Lid

Jun 13, 2008
    40
    0
    0
    Hoi...

De laatste 2 weken heb ik rond om mijn onderrug en onderbuik steken ( oefeweeen ) de laatste 3 dagen heb ik ook als ik ga zitten steken in mijn vagina... :oops: het is heel fftjes. daarna is het weer over....... Kent dit iemand... is dit een teken dat de kleine eerder kan komen?

En nog een vraag... De bekende slijmprop.. hoeveel is dat. lijkt het net alsof je een propje witte afscheiding :oops: hebt..... ?

Liefs...

2. Het kan het indalen zijn de steken. En mijn slijprop was hartstikke klein zoiets als 20cent

3. kimoyra

kimoyra Lid

Jan 21, 2009
    79
    0
    0
    Ja, klinkt bekend die steken.
    Ik had er bij mijn dochter de laatste maand ook last van, en ook na de bevalling heeft het heel lang geduurt tot t compleet verdwenen was.
    Komt misschien ook omdat ik haar er binnen 5 minuutjes uitgeperst heb toen en daarna 9 maanden met een verzakking heb gelopen...
    Was één groot slagveld, ik heb echt een jaar moeten herstellen.
    (Morfine is heel fijn maar de rem was er compleet af...)
    Ik heb geen idee hoe een slijmprop eruit ziet, ben m niet tegen gekomen...

4. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

Mar 6, 2008
    338
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker
    Hoofddorp
    Ik heb die steken nu ook zoiets van 2 á 3 weken, maar ingedaald is ons meisje niet...

5. kimoyra

kimoyra Lid

Jan 21, 2009
    79
    0
    0
    Maar dat zit er wel aan te komen.
    Die steken kunnen ook zijn omdat de boel weker wordt, of omdat je lijf aan t oefenen is, of omdat je lijf ruimte maakt voor t hoofdje voor t indalen. Dat zijn mijn ideeen he, is niet op medische feiten gebaseerd.
    Even doorzetten nog, je bent er bijna vanaf en dan mag je gaan genieten.

6. Sandravds

Sandravds Niet meer actief

Ja, die steken herken ik ook. Had ze al met 36 weken en nu met bijna 40 weken nog steeds. Had vanaf dat moment ook steeds harde buiken en voorweeen. Volgens de verloskundige heeft het te maken met het indalen en het weker worden van het bekkengebied. Het zegt overigens niets over wanneer de bevalling begint! Je hebt dus niet meer kans dat het vroeger begint omdat het al aan het rommelen is. Er zijn er genoeg die pas na 40+ weken zijn bevallen, en er zijn er ook die na 38 weken, en nooit wat gevoeld te hebben binnen een aantal uur zijn bevallen.

Ik hoop in ieder geval dat ze bij mij liefst nog vanavond komt, ben die voorweeen en zo echt wel zo zat! Elke keer hoop je dat het doorzet, maar het lijkt wel dat het stopt zodra ik ga slapen...

7. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik heb die steken ook maar ons knulletje is ook nog niet ingedaald.

8. valentijn14

valentijn14 Actief lid

Jul 8, 2008
    280
    0
    0
    Ja ik herken het volop!
    heb er nu zo last van sinds vorige week.
    Kleine is goed ingedaald kan geen kant meer op!

Share This Page