drukkend gevoel bij de schaamstreek? HELP!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door 1ebaby, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1ebaby

1ebaby Lid

6 dec 2008
    27
    0
    0
    telefoniste
    heesch
    hoi hoi
    ik heb een vraag ik heb in december een mk gehad en weet toen nog dat voordat ik ongesteld moest worden dat ik pijnlijke borsten had...

Nu moet ik over 8 dgn ongesteld worden (tja liever niet)
    maar heb geen last van mijn borsten ofzo
    wel een soort van eiwittig afscheiding (slijm)
    kent iemand dit?
    waarvan het ook op de ene en andere "zwangerschap "verschilt?
    (weet natuurlijk niet of het zo is) had op maandag avond de eisprong en een uur ongeveer erna sex gehad..weet niet of de kans er dan is..
    ook heb ik al een paar dagen een drukkend gevoel bij de schaamstreek, je zou haast zeggen blaasontsteking maar pijn bij het plassen heb ik niet!

Groetjes Debbie

2. angelina23

angelina23 Niet meer actief

ik heb al vanaf donderdag middag een drukkend gevoel bij mn schaamstreek....t lijkt net flinke spierpijn he?mar ik heb niks raars gedaan dus vind t een vervelend gevoel ook borrelende darmen(ik kan nu juist heel goed naar de wc en nu vandaag heb ik echt een zeurende pijn net of je ongesteld moet worden....
    ben nog nooit zwanger geweest we zijn er wel mee bezig succes xx an

3. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Symptomen kunnen inderdaad per zwangerschap verschillen en je kunt soms dezelfde symptomen hebben (in mindere mate) wanneer je ongesteld moet worden.. tja lichaam zit raar in elkaar...! Drukkend gevoel in schaamstreek ken ik niet maar kan zo maar een symptoom zijn... ik had meer last van zeurende pijn in mijn linker lies, had ik de maand voor mijn zwangerschap ook maar weer stukker erger... zucht soms word je er moe van hehe :oops:

Liefs Nelleke

4. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Ik heb dit ook sinds afgelopen maandag.. Normaal heb ik hier nooit geen last van na mn eisprong.. Het is net alsof er iets tegen mn schaambot aan drukt.. En normaal gesproken heb ik meteen de dag na mn eisprong al gevoelige borsten, maar nu sinds vandaag dat mn tepels wat pijn doen maar de borst op zich niet en veel witte afscheiding.. Vind het heel erg spannend! Durf eigenlijk niet te veel te hopen..Nog een weekje wachten met testen. Maar ja misschien houdt mn lichaam me ook wel weer voor de gek en is er een logische verklaring voor.

Deel Deze Pagina