Hallo allemaal, Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Zit nu op 18 dagen overtijd. De laatste test heb ik gedaan nadat ik 5/6 dagen overtijd was. Daarna niet meer want ze waren allemaal zo negatief als het maar zijn kon. Nu zit ik toch weer te twijfelen. Heb al wel de Harts gebeld. Die zegt dat ik tot 21 dagen overtijd moet wachten en dan nog eens een testje te doen. Toch heb ik vage klachten die ik 2 weken geleden niet had. Zo heb ik onwijs pijnlijke borsten. Veel slijmverlies en af en toe een beetje misselijk. Barste gisteren spontaan in huilen uit omdat we een rottige stagiair hebben rondlopen. Terwijl dit echt niks voor mij is. Kan er normaal gesproken wel tegen als er een rotopmerking geplaatst wordt. Zou het dan toch?! Ik heb het de afgelopen 2 weken wel even opzij kunnen zetten omdat ik 2 hele drukke weken achter de rug heb op mijn werk. Vandaar dat ik dus ook niet hier te vinden was. Maandag dan toch maar weer een testje wagen?
Nou heb vanmorgen een testje gedaan, maar de test is niet goed uitgevoerd. Het duurde minstens een kwartier A half uur voordat er een controlestreepje kwam te staan en bij de teststreep had ik een indrooglijn. Morgen nog maar een keertje opnieuw testen. Ben echt zo benieuwd
Vandaag weer getest...en quess what...Ik ben zo zwanger als het maar zijn kan whaha...Ben echt zo enorm blij
Proficiat meid! Geniet er van! En een voordeel van laat ontdekken is dat je nu niet meer lang hoeft te wachten om naar de vk te gaan!
Gefeliciteerd Belliebel, op de hoeveelste overtijddag ben je erachter gekomen, ik zit nu op dag 15 overtijd en nog steeds niks . Ben heel blij voor je!!! jij bent uit de onzekerheid.
Hey Reggie, Ik zat op 21 dagen overtijd. Het kan dus allemaal nog. Wel een beetje raar hoor dat sommige vrouwen pas zo laat kunnen testen. Zwanger is zwanger lijkt mij. Ik zal voor je meeduimen meid. Het is en blijft rot als je die onzekerheid hebt. Liefs Mariel
van harte gefeliciteerd geniet er lekker van hier ook nog 1 die nog in onzekerheid zit haha heb wel wat kwaaltjes moe(extreem) veel plassen . trekken in mijn liezen beide kanten (sins vanmiddag) af en toe rare steekjes in mijn boobs ... vorige week een licht posi test (etos zie album) gister nega van kv dus wacht nog ff een paar dagen ... zo zie je maar dat er ook nog mensen zijn die laat testen het is je van harte gegund na al die onzekerheid .... liefs angel
Gefeliciteerd!! Ik heb een keer iemand gesproken die heeft nooit een positieve test gehad terwijl ze wel zwanger was! Via een Echo zijn ze er achter gekomen...... Het kan dus wel, maar het lijkt me dat het niet heel erg vaak voorkomt.
nee volgends mij gebeurt dat niet vaak nee maar het kan hoor zeker ... maar heb al 2 kids (13-11) maar kan me nog wel heugen dat ik bij mijn eerste toen ook nog een lichte bloeding heb gehad en een vage test bij ha nega test en toen pas een week later posi en toen wel gelijk een echo gehad en bleek toen al 7 week te zijn dus einglelijk ook wel laat posi getest .... maar ja is wel moeilijk mijn gevoel zegt en lichaam zeggen ja en test nog nee dus tja moeilijk .... liefs angel