hoi allemaal. ik had een vraagje . nu heb ik de hele week al last van hoofdpijn ik mag niet teveel parcaetemol nemen had de dokter gezegt maar vandaag duurt de hoofdpijn wel erg lang en zeurdrig. en soms ben ik weer wat misselijk. wordt er gek van. hoelang duurt zoiets die misselijk heid? ben nu drie maaden zwanger en een 1 week. weet iemand dit hoelang het nog duurt? wordt een beetje moe van.:x
de hoofdpijn kan komen doordat je mischien te weining drinkt. ik heb dat ook gehad, elke dag een zeurende hoofdpijn en ik werd er echt gek van. heb het toen ff bij de v.kundige aangekaart maar omdat ik ook gauw en veellast had van kramp in mn benen wist zij dat het kwam omdat ik te weining dronk en dat was ook zo. drink nu veel meer enheb er geen last meer van. die misselijkheid, dat is voor iedereen anders..de een wordt niet eens misselijk de ander blijft het haar hele zwangerschap houden. ik was tot 16 weken elke dag beroerd, misselijk en vermoeid. daarna was het even weg en kwam het om de 2-3 weken weer terug. erg vervelend. bij mij hielp ijskoud water drinken best goed eingelijk. hoop dat je je gauw beter voelt.