Spierpijn !?

Discussion in 'Zwanger worden' started by xVlindertje, Feb 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    1,860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    #1 xVlindertje, Feb 22, 2010
    Last edited: Feb 22, 2010
    Hoi,

Ik ben sinds 4 februari gestopt met de pil (Microgynon 30) en op 8 februari ontrekkingsbloeding gehad. Nu had ik paar dagen geleden ook weer roze/bruinachtig op m'n papiertje.
    En ik heb sinds 2/3 dagen onwijs spierpijn in m'n knieholten/bovenbenen en ben erg moe en veel plassen.

Iemand hier ook last van gehad na stoppen van de pil ?

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nee geen last gehad van spierpijn, en herken dit ook niet als een 'ontpillings' verschijnsel.

Misschien dat je wat grieperig bent, aangezien je ook moe zegt te zijn?

3. eeva

eeva Niet meer actief

ik heb spierpijn in de knieholten voordat ik ongi wordt

4. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    1,860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Iemand wel last gehad van lage rugpijn :( ?

5. Anniej

Anniej Actief lid

Dec 19, 2007
    265
    1
    16
    Hoi xVlindertje,

Zoals je weet lopen wij bijna tegelijk...
    Ik heb ook roze/bruin slijm verloren (op vermoedelijke innestelingsdag en jij?) en ook last van spierpijn....
    Meer in mn bovenbenen / heupen dan alleen.
    Gister ook last gehad van lage rugpijn.
    Wat heb jij nog meer voor 'kwaaltjes'. Ik heb bijv ook erg last van maagzuur en obstipatie.
    Vanmorgen even een vroege test gekocht, die ga ik vd week eens proberen...;)
    Jij ook suc6!!

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Lage rugpijn heb ik helaas altijd voordat ik ongi word.

Nu ook weer.

Aangezien je net gestopt bent met de pil en alleen nog maar een pilbloeding (onttrekkingsbloeding) hebt gehad, zou het ook goed kunnen zijn dat je eerste echte ongi na pilstop in aantocht is!

Het hoeft trouwens ook niet zo te zijn dat je direct na pilstop weer een cyclus van 28 dagen hebt. Je cyclus kan eerst korter of zelfs veel langer zijn.

Toch (ik wil je hoop niet helemaal de grond inboren) zou jij niet de eerste zijn die direct na pilstop zwanger blijkt te zijn.

7. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    1,860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @ Anniej : Ow dus het is niet 'heel' gek mijn vraag ;) Verder heb ik niet echt kwaaltjes ; alleen dus spierpijn, veel plassen, en soms was opboeren (i'm sorry hihi) Maarja moet zeggen ; wil niet gelijk denken dat ik zwanger ben, want zou wel ERG snel zijn :)

@ Be Happy : Thnx voor je reactie, ja heb van meerdere mensen begrepen dat ze deze klachten hebben als ze ongi moeten worden. En wil ook niet gelijk denken dat ik zwanger ben, want zou wel snel zijn ( zou natuurlijk fantastisch zijn.. maar komt niet heel vaak voor volgens mij? ) Maar hoe verklaar ik dan dat vele plassen & dat opboeren :(

Share This Page