Hallo dames ik heb dit bericht ook bij zwanger worden geplaats en ben benieuwd wat jullie hiervan vinden: Op 24 januarie heb ik een mk gekregen en heb 13 dagen later mijn eisprong gehad! (goed gevoeld en getest) Uitgerekend zou ik dan afgelopen zaterdag weer ongi moeten zijn geworden en nu 3 dagen later ben ik dat nog niet! en vanmiddag nog een nega test. De hcg was uit mijn lichaam nog voor ik me eisprong kreeg (getest) En ik weet dat mijn cyclus in de war kan zijn door mij mk maar ik heb toch zo'n gevoel dat ik weer zwanger ben....! En dat heb ik bij mijn andere 2 zwangerschappen ook gehad en dat klopte toen ook, toen ik niet zwanger was heb ik dat gevoel nooit gehad. Ik heb: grotere bultjes op mijn borsten Witte vlokjes in urine Soms misselijk Vlinder (kriebel) gevoel in mijn buik (Vr)eetbuien Moe op momenten dat ik nog helemaal niet moe KAN zijn Emotioneel vaker plassen regelmatig na mijn nod diaree Soort van spierpijn gevoel in mijn buik rugklachten En gewoon heel erg het gevoel dat ik zwanger ben! Ik geloof dat dit ze wel waren. Vanmiddag voelde ik me zo vreselijk k*t omdat de test negatief was ik snap het gewoon niet Het kan toch niet zijn dat al deze symtonen duiden op NIKS??? het is ook niet zo dat het van het ontpillen is want dit is de 4de ronde maar wel eerste na mijn mk. Sorry ik moest even mijn verhaal kwijt! Gr Angelique
Test in ieder geval met ochtend urine, daar zit het meeste HCG in, kan zijn dat je weinig HCG nog aanmaakt. Test anders overmorgen in de ochtend. Succes en sterkte met wachten
dank je wel! Ik denk dat ik het vrijdag ochtend weer probeer en anders wacht ik het gewoon af! Maar kan me echt niet voorstellen dat ik ongi wordt.....! Gr An
Trouwens heb ik heel erg veel last van witvloed gehad, dat wordt nu net iets minder! En zondag ineens erge buikpijn, alsof mijn ongi eraan kwam.... Zou dit nog evt. innesteling kunnen zijn? 15 dagen na de eisprong? Gr An
Hi An, Erge buikpijn is op zich geen goed teken, maar als je nu nog steeds geen bloed hebt gezien dan lijkt het erop dat het goed zit! Maar lijkt me sterk dat deze krampen komen van de innesteling, want dit is volgens mij na zo'n 5 dagen na bevruchting. Eerder zou het zijn doordat je baarmoeder groeit. Spannend hoor, ik hoop voor je dat je snel een positieve test hebt! Gr. Tielke
dat hoop ik ook Teilke! haha Ik las toevallig net op een forum dat iemand 18 dagen na de eisprong nog een innesteling gehad heeft! dus het zou evt kunnen..... ik houd moed! haha Gr An
Wow, dat dat kan 18 dagen na de eisprong. Wel een fijn gevoel dat er best wel veel mogelijk is . Moed houden is het beste om te doen!!
mijn vk wist niet zeker of het zou kunnen maar dat was bij mij helaas niet het geval want mijn ongi is vanmorgen doorgekomen! Gr An