Vol gevoel

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Jorietje, Oct 11, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hoi Meiden,

Een vraagje, ik heb nu al ruim een week van een vol gevoel de hele dag door zo'n beetje.. En soms heb ik ergens trek in en dan eet ik wat en dan ineens zit ik weer bomvol en daar heb ik dan ook weer heel lang last van. Verder heb ik nergens last van, alleen dat dus.

Ik zit nu op dag 42 van m'n cyclus en de laatste cyclus was 54 dagen, dus testen doe ik niet voor dag 54..

Zou dit een zwangersschapssymptoom kunnen zijn?
    Of is er niemand van jullie die dit herkent?

Gr.
    Jorietje

2. Jil77

Jil77 Lid

Oct 11, 2006
    6
    0
    0
    Go ik heb het gevoel dat ik tot aan mijn kel gevuld ben, en aan de andere kant heb ik honger.... :(

3. karin06

karin06 Actief lid

Dec 5, 2005
    239
    0
    0
    Het zou een teken kunnen zijn..
    Ik heb ook sinds een week een vol gevoel...soms denk ik ook wel dat het spanning is.

4. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @Jill7 - En jij bent zwanger?

5. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hm Karin06 en jij bent zwanger zie ik...
    Tja spanningen zeg je, daar heb ik geen last van, dus dat kan het niet zijn.. We wachten het nog maar een paar dagen af dan denk ik..

Zijn er misschien nog meer mensen die dat volle gevoel herkennen?

6. karin06

karin06 Actief lid

Dec 5, 2005
    239
    0
    0
    Ja, ik ben zwanger!
    Heb ook geen spanning...alleen spanning van yesss ben nu zwanger. Soort opwinding zeg maar!

7. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hm tja, ik wacht het nog maar even af, maar ik hoop dat ik zwanger ben.. Ben al bijna 9 maanden van de pil af...

8. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik heb dat volle gevoel nu al vanf mijn ongi... :confused:
    Word vast een mega-super-ei.... :)

9. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik dacht dat ik mn ei al gehad had, maar gister en vandaag heb ik veel afscheiding :( , dus misschien was dat wel niet zo, en zit ik nu rond mn eisprong? ;)

10. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Kleine update, heb nu totaal geen last meer van een vol gevoel, alleen tussen de middag geen trek in eten.. Wel heb ik mega gevoelige tepels :( en ook oksels die naar zweet ruiken :oops: waar ik normaal geen last van heb..
    Een vrouw zit echt raar in mekaar...

11. henriet

henriet Actief lid

Jul 22, 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    het kan een teken zijn ja ik heb vanaf het begin tot nu ook al zo'n vol gevoel ben nu al 3kilo afgevallen!kan voor mij geen kwaad zegt vk maar toch je denkt toch ik moet toch eten voor mijn kindje?dus af en toe krijg ik er wel vla in maar daar houd het mee op.voor mij was dat dus een goed teken hopelijk bij jou ook!

12. karin06

karin06 Actief lid

Dec 5, 2005
    239
    0
    0
    Ik heb ook de hele dag een vol gevoel. Niet echt misselijk maar trek in eten heb ik niet.

henriet..heel wat anders..ik zie dat je het hartje zal kloppen..hoe ver was je toen?

13. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hallo allemaal,

Nou zeg, vanmorgen zat ik op m'n werk, t was half 11 ongeveer en ik had me toch n trek :( ... En ik had net vandaag geen koek meegenomen, wat ik normaal wel doe.. Maar er lagen 2 marsen in m'n bureaulade, ik heb er toen 1 op en ik moest me echt inhouden, anders had ik die 2e mars ook nog opgegeten :oops:. . En ik loop nu sinds n uurjte of 2 achter mekaar drop te eten..
    Compleet het tegenovergestelde van een paar dagen geleden dus :( ...
    Ik snap m'n eigen lichaam nu dus echt niet meer!

Enne allemaal bedankt voor de reacties, het kan nogsteeds 2 kanten op, als er dinsdag nog geen :evil: :evil: te bekennen zijn, zal ik er n een testje tegenaan gooien...

Gr.
    Jorietje

14. henriet

henriet Actief lid

Jul 22, 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    karin,

ik was toen 7weken precies.ik heb dit gedaan omdat ik in juli een miskraam heb gehad en wou nu zeker weten dat het goed zat en als ik maar het hartje zie kloppen dan durf ik het ook wel tegen iedereen te vertellen dat ik zwanger ben!ik was met mijn miskraam 6weken zwanger dus ik ben nu al 2weken verder dan toen.tuurlijk kan het nog fout gaan maar daar houd ik me niet mee bezig ik richt me nu op dit kindje en geniet ook enorm!

15. Niet meer actief

ikke ook!
    Mijn buik knort gewoon van de honger maar ben zo misselijk als ik er alleen al aan denk om een broodje of vla te eten...!?
    Bah! Naar is dat he?

Kus Swiggy

16. Fleur30

Fleur30 Actief lid

Aug 20, 2006
    100
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik heb sinds gisteren ook telkens een misselijk en vol gevoel en tegelijkertijd denk ik dat het misschien ook een hongergevoel is.

Als ik dan iets eet word ik er telkens misselijk van en dat duurt dan een tijdje voordat het weg is. Herkent iemand dit? Ik dacht als je zwanger bent ben je alleen 's ochtends misselijk maar ik heb het gewoon op de dag en soms ook 's avonds als ik in mijn bedje lig.

Groetjes,
    Fleur

17. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik heb nog zo'n 9 dagen te gaan tot mn NOD maar heb ook zo'n vol gevoel in mn buk, betje opgeblazen ofzo. Ik moet mn broek echt open houden vooral met zitten...het vervelende is dat ik dit ook had tijdens mn zwangerschap die mis is gegaan..Ik wil natuurlijk heel graag weer zwanger zijn maar niet teveel hopen..ook heb ik steekjes die ik ook had net voor ik vorige keer wist dat ik zwanger was, dus beetje verwarrend, dat wel. Ik hopo echt heel erg dat het weer raak is, echt super spannend!
    De zwangerschapstesten zijn nega na mn MK dus als ik ga testen en ze zijn positief, dan is het ook echt zo dat ik weer zwanger ben.

Nu nog maar ff die opgeblazen volle buik..en wachten tot de NOD!

Liefs

Sylvia

18. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Helaas waren het voor mij geen zwangerschapsverschijnselen, de :evil: :evil: zijn vanmorgen gearriveerd, we gaan door voor de volgende ronde...

19. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Nee hoor, ze noemen het wel ochtendmisselijkheid, maar dat schijnt maar bij weinig vrouwen voor te komen. De hele dag telt.

Share This Page