Ik ben 4,5 maand geleden bevallen van mijn zoon, heb 8 weken bv gegeven, daarna gestopt maar kan nu nog steeds mijn eigen bh's niet aan. Ik loop dus nog steeds met een bv-bh's die een cup groter zijn dan mijn oude bh's. Nu vroeg ik me af of dit nog 'bij trekt' of dat dit blijvend is?
Dat is denk ik afwachten. Kan zijn dat het wat 'extra vet' nog is van de zwangerschap en dat dat nog verdwijnt.
Hier is het gebleven. Had voor de zw.schap een C-cup, tijdens voeden een E, nu een D. Ben ca. even zwaar als voor de zw.schap, maar heb nog wel een flinke slappe buik (het oefent niet zo fijn met stevige bekkeninstabiliteit, helaas) en dus grotere boobies dan eerst. Als ze bij een evt. tweede zw.schap maar niet nóg een maat groeien, kan 't mij nu weinig schelen.
Bij mij is het ook gebleven. Voor de zwangerschap had ik cup C/D en na tijdens de borstvoeding cup E. Nu na ruim een jaar heb ik nog steeds een volle D. Al mijn oud bh's pas ik niet meer.
Hey Sterre, Ik heb dat ook. Ik heb vanaf de eerste weken zwangerschap tot nu vrij constant een cup groter. Maar ik ben nu ook zeker niet terug op mijn oude gewicht. Ik draag ook nog steeds de voedingsbh's. Op de BH's na mag het van mij zo blijven. Groetjes Princi
Hier is het ook gebleven. En ik heb er geen problemen mee. Ik heb mijn oude BH's na een half jaar weg gegooid met het idee dat ik ze toch niet meer aan zou kunnen en dat was ook zo. Heerlijk geshopt en nieuwe exemplaren gekocht. Heb trouwens geen borstvoeding gegeven.
Ik ben van een D naar een F gegaan en zijn helaas niet kleiner geworden. Ik draag nu sportbh's omdat ik geen goede (betaalbare) kan vinden in F die nog een beetje mooi zit. Geen BV gegeven.