de baby voelen met 14 weken.

Discussion in 'Zwangerschap' started by VrouwtjeRomy, Mar 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Ik voelde net de baby... ik weet het echt bijna zeker... Maar toen ik met mn hand ging voelen naar de baby voelde ik niets meer...

Kan dit zo vroeg? Ik ben morgen pas 14 weken zwanger...

Ik ben slank, normaal maatje 36 maar heb wel al een hele dikke buik... Dat is normaal bij een 2e zeggen ze.

Bij S. voelde ik haar pas na de 20 weken...

2. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kan heel goed hoor!Ik voelde de eerste met 15 weken, tweede met 12 weken en deze met 10 a 11 weken al..natuurlijk nog heel zachtjes maar wel elke dag een paar keer.
    lekker van genieten!

3. VrouwtjeRomy

waaauww wist helemaal niet dat dat zo vroeg kon!! omdat ik S. pas met ruim 20 weken voelde... Ik dacht echt dat ik gek zat te worden!!

SUPER:D

4. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

ik ben sinds gisteren 12 weken, maar meende vandaag toch ook echt wat te voelen 1x. tja...of dat de baby was....?...

5. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

oja en bij mijn dochter dacht ik oo kwat te voelen met 14 weken en met 16 weken wist ik het heel zeker.:)

6. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,314
    0
    36
    NULL
    NULL
    ja mooi is dat he!!Ik wist ook zeker dat het de beeb was, is toch een ander gevoel dan mn darmen :D
    (ik heb vaker last van mn darmen dus herken dat direct)

lekker genieten!soms kan het wel weer een tijdje duren voor je het weer voelt, dat merk je vanzelf.
    Geniet ervan!!:D

7. bij mij vanaf 12 weken af en toe en vanaf 14 weken voelde ik haar ook al dagelijks! Vriendlief voelde haar al met 16 weken, en dit is mijn eerste :) Kan dus prima!

8. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik voelde mijn 2e ook al 14 weken. Niet heel hard natuurlijk, meer een beweging. mijn 1e voelde ik pas met 20 weken.

9. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    3,396
    0
    0
    OV
    Ze zeggen dat je de 2de eerder voelt dan de eerste EN een moeder instinct is meestal goed ;)

Dus veel plezier met het "kleine" getrappel! Zo fijn gevoel vind ik!!

10. VrouwtjeRomy

Jaa:D M'n vent was overenthousiast die liet mn buik niet meer los, dat terwijl ik hem erg duidelijk maakte dat hij het voorlopig nog niet zou voelen haha.

11. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Ja hier ook hoor, kan zeker!
    Eerste met 15 weken, tweede met 12 weken en de derde met 11 weken!

12. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

maakt het ook uit hoe de placenta ligt eigenlijk? bij de echo zei ze dat de placenta voorlag! weet zelf eerljik gezegd niet goed wat dat betekend....hoorde al wel iemand zeggen dat je dan de baby heel laat pas gaat voelen...terwijl ik gisteren dus echt meende wat te voelen.

13. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Wat leuk dat je de baby al voelt!

kan zeker wel hoor, zo vroeg. Mijn eerste voelde ik pas met 19-20 weken (placenta aan de voorkant), maar haar voelde ik wel gelijk luid en duidelijk. Dit keer voel ik het al met 13-14 weken, het begon als een trillinkje/bromvliegje, maar werd met de week duidelijker. Het was echt de baby! Volgens de verloskundige zou het eigenlijk niet kunnen zo vroeg, maar ik hoor het van zoveel anderen!

Geniet ervan!

14. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn vk zei over het vroeg voelen (11 weken): wij zeggen altijd dat een vrouw zelf het beste weet wat ze voelt. Als zij denkt dat ze de baby voelt, dan is dat ook zo. :D

maar ik voel het sinds gisteren ook duidelijker...mijn man voelde het gisteren ook heel eventjes, mijn placenta ligt wel aan de voorkant, ben maandag 16 weken.
    Moest dan wel een beetje op mijn buik duwen zeg maar om het te voelen (zachtjes)
    Voel het echt meer en meer, zo leuk!!!!

15. VrouwtjeRomy

ik voel het niet van de buitenkant helaas, steeds als ik hem voel wil ik snel mn hand op mn buik leggen en dan houd het alweer op... we hebben ookal met zn 2e de hele avond met de handen op de buik gelegen... niets :( en dan ineens uit het niets krijg ik een schop!:D

16. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Bij mijn 2e had ik placenta tegen de buikband maar toch al met 12 weken leven hoor!
    Ik voelde het wel alleen aan de zijkanten en dus niet in het midden zeg maar, dat vond ik op dat termijn apart.
    Later bleek dus waarom haha

17. Chai

Chai Niet meer actief

Ik voelde haar hier ook al en ze is zelfs mijn eerste. Met mijn handen voelen duurde wel veel langer tot dat voelbaar was hoor.
    Denk dat dat was rond een weekje of 17/18.

18. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Met mijn handen voel ik het ook niet altijd hoor, maar wel steeds meer de laatste dagen (sowieso voel ik al vanaf het begin dat ik het voelde elke dag iets,maar wordt nu echt heel duidelijk sterker/harder.
    Met mijn handen voel ik het ook niet de hele tijd hoor.
    Wel bijzonder weer he, het voelen van de beeb! :D

Share This Page