appart

Discussion in 'Zwangerschap' started by helma85, Oct 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. helma85

helma85 Niet meer actief

Hallo,

Afgelopen dinsdag heb ik een zwangerschapstest gedaan, die van Kruitvat. De kruis was even donker als de controlestreep.
    Een heel goed gevoel, maar ik voel me nog niet zwanger. Het enigste is dat ik continu last heb van menstruatiekrampjes in mn buik en heel veel dorst.
    Heel appart.
    K denk zelf dat ik 4 weken zwanger ben, heb getest in een hele lange cyclus.
    Op 7 september heb k een heel klein beetje bloed verloren.
    Moet k nu berekenen van dat ik van die dag zwanger ben?

2. pheline

pheline Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    1,455
    0
    0
    ik zou ook nog een ander testje pakken als ik jou was... bijvoorbeeld die van kruidvat 2 voor 5 euro... of desnoods een digitale van clear blue dan heb je meer zekerheid....

de enigste manier op je termijn te bepalen is denk ik met een echo zeker als je een lange cyclus hebt en niet precies weet wanneer je eisprong of innesteling geweest kan zijn.

daarvoor kun je je huisarts bellen en dan kunnen zijn jou doorverwijzen naar het zh voor een vroege echo.

3. helma85

helma85 Niet meer actief

heb net weer een test gedaan en die gaf ook aan positief.
    Ach, misschien ben k wel iemand die weinig klachten heeft.

4. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

May 15, 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook vrijwel nergens last van.. Nooit gehad ook tot nu toe.

Van harte met je zwangerschap! Ik zou gewoon een verloskundige bellen en een afspraak maken. Mijn vk maakte ook een vroege echo. Huisarts kun je bellen, maar hoeft niet. Hooguit om even te melden dat je zwanger bent.

Succes!

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,272
    6,180
    113
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Heb je tussentijds ook getest? Maw was ie 2 weken geleden nog neg bijv, dan weet je iets beter hoever je zou kunnen zijn.
    Als ik jou was zou ik gelijk een afspraak maken met de vk voor een echo, zodat je weet hoever je bent.
    Oh ja sommigen vrouwen hebben 40 weken nergens last van, dus dat kan zeker.

6. helma85

helma85 Niet meer actief

ja, heb een afspraak gemaakt, volgende week gaan we er langs, best spannend. Het begint me nu echt door te dringen dat er een"harry"in mn buik groeit:p
    Echt raar!, maar zo mooi

Share This Page