Tip voor goede en goedkope kleding omg. Arnhem

Discussie in 'De lounge' gestart door heppiedepeppie, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Voor iedereen die in de omgeving van Arnhem woont:

Vandaag ben ik bij Ter Stal in Didam geweest en daar is momenteel waterschade uitverkoop. De kleding die hier verkocht wordt is splinternieuw. Volgens mij heeft deze kleding zelf geen waterschade gehad, maar wel in een opslag gestaan waar waterschade was.

Ik heb vandaag 25 kledingstukken gekocht voor 31 euro!!! Bijna alles kost 1 euro, 3 euro of 5 euro!!!

Ze hebben alle maten kleding, ook voor dames en heren.

Ik ben er in ieder geval erg blij mee en wilde jullie deze tip zeker niet onthouden!! Het duurt nog ongeveer een week.

2. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Heb net even uitgerekend wat ik bespaard heb, ik was nieuwsgierig!!!

De eigenlijke rekening zou zijn geweest: 420,66 euro en ik heb nu 41 euro betaald (had ook nog wat voor mijn man)....:$:$:$

3. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Leuke tip zeg... hihih alleen denk ik net iets te ver voor mij :(

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

hihi was je bij mij in het dorp!!

ik reed er net lang toch ook even kijken hihi

5. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    ow hahaa ja zo zie je maar, we weten van elkaar natuurlijk niet waar we wonen!
    Ik ga dinsdag denk ik nog even terug, hoop dan dat ze weer nieuwe dingen uitgepakt hebben! Heb heel veel broekjes gekocht in de 2 opvolgende maten van Lucas (heeft nu 62, dus heb veel 68 en 74 gekocht). Je kunt het maar in de kast hebben liggen en aangezien we straks heel veel geld moeten betalen aan de kinderopvang, plus minder gaan verdienen, komt het nu super uit!

6. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    hier een arnhemse die baalt dat haar loon pas weer rond de 1e komt!

anders was ik misschien wel gezellig met je mee gegaan. ik kan de terstal kleding altijd wel waarderen. vooral voor die prijs. heerlijk!

voor jou in elk geval fijn dat je zo goed bent geslaagd.

7. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Kan je niet iets regelen?? Dat je bijv. 20 euro van iemand even tijdelijk leent? Daar kun je echt 20 kledingstukken voor kopen!! (of 15;))

Ik zei net tegen mijn man dat ik morgen terug wil hahaha:D ik liep ook als een kip zonder kop rond daar hahaha en ik had Lucas bij in de kinderwagen dus het was allemaal een beetje behelpen!

8. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey goede tip! Ik ga eigenlijk nooit naar Ter Stal (ook niet aar Didam trouwens :p), maar voor die prijzen wil ik best ff gaan kijken. Vaak hebben ze ook wel van die basic shirts en die zijn natuurlijk altijd handig.
    Zit het gewoon in het cetrum?

9. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    oe ik ga morgen ook even kijken :D

10. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    ja het zit in het centrum. Je kunt het beste even navragen (ik had nl ook 10 min gezocht, achteraf was het heel makkelijk vinden!).

Mag ik dan een brutale vraag stellen: zou iemand van jullie willen vragen tot wanneer ze deze kleding verkopen? Ik dacht namelijk volgende week ook nog de hele week.
    Mijn moeder komt namelijk donderdag naar mij toe (woont 100 km van mij af) en zij wil graag mee, maar ik weet dus niet of het dan ook nog is....

11. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    Wow! Wat 'n besparing!

En wat aardig van je dat je je aanbieding deelt met de rest! :)

12. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Tuurlijk! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
    En ik kan toch niet ALLES kopen hihi :D

13. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    jammer dat ik te ver weg woon :p

14. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Voor de dames die vandaag gaan: shopze! Hopelijk hebben ze nog genoeg!

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

kom je ff koffie doen dan?? neem je renzo ook mee hahaha.

ik moet noodgedwongen wachten tot maandag helaas maar de terstal hier loopt niet heel hard dus dat zit mee gelukkig.

even een kleine route beschrijveing als je vanaf zevenaar komt langs tatelaar op rontonde bij de manager recht opstekenen doorrijden tot aan jan en jan (canterum) bocht mee naa linkt eerste weg rechts en je bent er.

vanaf de 18 is het makkelijker eerst door het centrum heen te rijden bij jan en jan rechts en de eerst weer rechts

16. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Ben nog even terug geweest vandaag hihi, weer van alles gekocht, maar er was al veel minder dan gisteren....

Heb even gevraagd, maar volgende week is het ook nog de hele week en ze hadden nog 2 volle containers met babykleding, maar gewoon nog niet de tijd gehad om alles uit te pakken. Misschien ga ik donderdag nog terug, dan heb ik voor een jaar genoeg. We hebben nu al 500 euro bespaard en aangezien onze portemonnee niet zo dik is, zijn wij hier echt enorm blij mee!!!

17. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik zag het ook bij onze Ter Stal. Alles voor 1 of 2 euro vanwege waterschade. Ik denk dat er in een centraal opslagdepot brand is geweest want ik woon niet in Didam ;)

Dus dames, het loont de moeite om even bij een Ter Stal in de buurt te gaan kijken!

18. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.792
    9.311
    113
    Gelderland
    Ben vandaag ook geweest en heb voor beide kids onwijs veel gekocht. Totaal 21 kledingstukken voor 37 euro. Waaronder al 11 broeken! Wil eigenlijk nog even terug. Misschien hebben ze nog wat basis dingen voor mijzelf en nog even rustig kijken voor de jongens. Had niet zoveel tijd helaas. De prijzen op de stickers klopte trouwens niet helemaal. Alles was nog goedkoper :) al het babyspul was 1 euro.

19. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.792
    9.311
    113
    Gelderland
    Had je de kleine bij je? Dan stond ik misschien achter je in de rij;)

20. Lana81

Lana81 Bekend lid

28 jun 2008
    518
    0
    0
    Ik ben ook bij ter stal in didam geweest vandaag, ik vond dat ze niet veel broeken meer hadden voor wat oudere jongens, maatje 98/104... Wel een aantal shirts/truien meegenomen. Scheelt behoorlijk!

Deel Deze Pagina