Hoi dames, Ik weet sinds vorige week dat ik zwanger ben en ik ben ook helemaal in de wolken. Ik heb ook haast geen last van kwaaltjes, behalve dat ik heel erg moe ben en een beetje gevoelige borsten heb. Nou heb ik sinds gisteren een ongi/gevoel in mijn buik. Is dit een teken van een naderende miskraam of hoef ik me geen zorgen te maken... : Ik hoop dat iemand dit weet groetjes Liesje
ik had ook het gevoel dat ik ongi moest worden hoor, denk dat er wel meer meiden zijn die daar "last"van hebben zou me geen zorgen maken
dat is vrij normaal hoor dat je een ongie gevoel hebt. er si al vaker een topic voorbij gekomen en bijna alle zwangere hebben er last van of gehad in het begin. ikzelf ging ook regelematig kijken of ik niet ongesteld was geworden omdat het gewoon zo voelde maar na een tijdje wist ik dat ik het echt niet ging worden. het is vaak een teken dat je baarmoeder aan het groeien is.
hoi, je kent de pijn van je baarmoeder alleen van je ongesteldheid, dus is het logisch dat je denkt dat je ongesteld gaat worden als je hem voelt, omdat je die pijn nergens anders van kent. Dit las ik ook ergens hier en het stelde mij gerust. Ik had het ook in het begin. gewoon een soort groeipijn ofzo. er gebeurt ook vanalles daarbinnen in he! enne gefeliciteerd met je zwangerschap!
ik had vooral in het begin erg last van mijn onderbuik en nu nog steeds met vlagen het gevoel van ongi worden... tegen mij is gezegd dat dit de bandenpijnen zijn... feli met je zwangerschap
Ik heb dit ook gehad tot vorige week of zo. Nu heb ik meer een zeurend gevoel in mijn buik (darmen?) en in mijn liezen.