Welk eten heb jij zin in? Geen augurken, maar.... Ikzelf vreet me namelijk ineens helemaal ongans aan mandarijnen. Het is echt mandarijnentijd, en ze zijn lekker goedkoop, maar ik heb er binnen een week al twee netjes doorheen. Dat zijn zo'n 6 mandarijnen per dag - ik kan er niets aan doen!
He Ik ben ook zwaar verslaafd aan de mandarijnen.. ik hoorde dat mijn moeder en schoonmoeder dat ook allebei hadden.. Dikke kus
Asperges en fruit en groente echt alles hele dag door ook ! pikkante kip-kerrie-salade maar alleen de kerrie de kip mot ik niet ... 8) tosti ham/kaas terwijl ik nooit ham lustte vette koeken ha ha voor de rest valt het wel mee hoor maar er zijn van die dagen ... ik heb tot week 22 eigenlijk niet veel gesnoept maar dat begint nu toch wel te komen ...
Hier ook hoor! Gaan er zo 5 per dag door heen. Was gister zelf chaggie omdat er geen "lekkere" mandarijnen meer op de schaal lagen, alleen van die uitgedroogde dingen. Net weer 2 netjes opgehaald en al weer 2 mandarijntjes op! Jammie!
hahahahahahaahahaha Echt zo grappig, ik vond mezelf al raar, maar kennelijk zijn MANDARIJNEN DE NIEUWE AUGURKEN hahahahahahaahahahahaahhaahah
Haha.. en ik maar denken dat ik de enige was met de mandarijntjes! Heb er de afgelopen week denk ik al een netje per dag op! En druiven.. lekker!
Ow en augurken... gatverdamme! Ik moet er nu niet aan denken... Krijg er spontaan maagzuur van... Gister waren we in de supermarkt, komt mn man ineens aanlopen met een echt gigantische pot augurken. Zooo die is voor jou... Ik: wat moet ik hiermee? Hij: dat hoort, want je bent zwanger... Uiteindelijk de pot maar weer terug gezet
alles wat vet is! frikandellen - friet - chips - nootjes enz... veel zout en mayo! ik moet er wel ff bij veretellen dat ik maar 9 kilo tot nu toe ben aangekomen...dat is heel netjes dus ik ga nog ff zo door
Ben een enorme zoet eter nu. Niet 1 koekje,maar een heel pak Lolly's zijn ook niet veilig in huis. 's avonds laat krijg ik ook vaak spontane zin in pap met veel suiker en dan van die dikke pap waar je lepel rechtop in blijft staan,normaal griezel ik daarvan
hahaha. Ik at bij mijn laatse zwangerschappen mij verrot aan de druiven. Het liefst witte. Ook van de mac de mac flurry m&m's en dat terwijl ik normaalniet van mac flurry m&m' houd.
ik heb zin in witbrood met veel boter, uitsmijters, bergen chocolade, cola, macaroni, bananen, kroketten, broodjes gezond. enzenzenz ik wil heel de dag door wel eten ow en loempia's!
Haha, leuk om al die verhalen te lezen! Ik had bij de zwangerschap van mijn dochter voornamelijk trek in zoete dingen terwijl ik helemaal geen zoetekauw ben. Ik heb wat pannekoeken gegeten en cake staan bakken! Maar in het begin had ik ook trek in hamburgers, lekker vet. Gelukkig was dat maar even en bestond mijn trek voornamelijk in fruit, héél veel fruit. Vooral frambozen. Nu heb ik even gehad dat ik vooral trek had in salami, de Hongaarse en ook weer in hamburgers. Nog geen trek in zoete dingen maar dat was bij Pomme ook later. Wel ook zin in fruit en ja, dus ook mandarijnen! Groetjes, shelly
idd geen augurken brrrrrrr maar asperges ( net mijn pot weer op ! ) en ook manderijnen ! ik zit nu op 3 per dag ........ tot wanneer is het manderijnen tijd ? anders hebben we een probleem meiden !