ben nu 8 weken en 4 dagen zwanger. heb al paar weken last van mijn darmen. Pijnlijke buik, weinig eetlust, misselijk gevoel en moeilijke stoelgang. 1 of 2 keer in de week kan ik naar de wc en dan is het ook erg pijnlijk met gevolg diarree. (sorry voor mijn onsmakelijk verhaal) Gister avond was het echt zo erg dat ik een kwartier op de wc heb gezeten en gelukkig was het wel een hele opluchting maar zo erg nog niet gehad. Daarna had ik gelijk energie ( ben heel erg moe) en buikpijn was weg. Vanmorgen met wakker worden voelde ik me heerlijk niet moe geen last van me buik, normaal kunnen eten zoals gewoonlijk geen zere borsten. Omdat ik nu nergens meer last van hem maak ik me er gewoon zorgen om. Morgen moeten we voor het eerst naar de VK maar ben bang voor slecht niets. Ik probeer me zelf positief te houden want heb geen bloed verloren of iets. Was al zenuwachtig voor morgen nu is het helemaal erg. Kunnen al je symptomen opeens weg gaan? Of denken jullie ook dat het misschien wel foute boel is?
ik herken het helemaal. voor je darmen zou ik een probiotica slikken. geen activia en ook geen huismerk, gewoon in tabletvorm bv van orthica of plantina. werkt bij mij heel goed. wat klachten betreft, dat komt en gaat weer. tot 8 weken voelde ik helemaal niks, helemaal mezelf, laatste weken pas wat moeer en minder eetlust. Dat komt wel weer. Onzeker ben ik ook steeds, totdat je een echo hebt gehad, dan voelt het een paar dagen beter, maar later ben je toch weer onzeker. probeer te genieten, het gaat al zo snel allemaal
Heb me ook hondsberoerd gevoeld vanaf een week of 6. 2 dagen voor de 1e echo waren alle klachten als sneeuw voor de zon verdwenen. Alsof ik helemaal niet meer zwanger was. Doodnerveus bij de echo. Maar er zat toch echt een vrolijk aapje in mijn buik dat druk met haar toen nog kleine stompjes aan het zwaaien was ♥ geen zorgen!