weer zwanger of niet?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by marial, Jan 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marial

marial Lid

Jan 23, 2007
    45
    0
    0
    amsterdam-z.o
    hallo,
    hopelijk kan je/jullie me helpen. Ik ben bijna 7 weken geleden gecurettaged (mk).
    Tot nu toe ben ik niet onge. Ik heb wel sinds eergisteren buikkrampen, last van mijn borsten + jeukende tepels, v.afscheiding, slecht slapen. Deze laatse twee had ik nooit tijdens en voor menstruatie (voor dat ik zwanger was), deze is volgens cyclus 28 dagen. Hoe dan ook die klachten waren zelfde toen ik zwanger was.
    Ben ik nou zwanger of is het teken dat ik onge. wordt?
    Ik wou testen maar nu hoor ik dat het niets uitmaakt. Ook zal het negatief zijn ik kan zwanger zijn.
    Hoe kan ik merken/zien of ik zwanger ben of onge. moet worden?
    Ik had het opgezocht maar het leek wel of ze allebei zelfde klachten hebben. (zwanger en menstruatie)
    Marial

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoi marial,

Het zou zomaar kunnen dat je zwanger bent, ik zou een test doen!
    Als het negatief is kan het zijn dat je niet zwanger bent maar het kan ook zijn dat je net te vroeg hebt getest omdat het streepje pas kleurt na 4 weken zwangerschap. Gewoon uitproberen dus! want omdat je nog geen menstruatie hebt gehad kan je ook niet zeggen hoelang je eventueel zwanger zou zijn.
    Wat je ook kan doen is nog even afwachten en kijken of je menstruatie opgang komt,

Succes! imke

Share This Page