Na aardig wat gerommel in mijn lichaam heb ik weer een paar rustige dagen gehad, eigenlijk nauwelijks ergens last van... Maar gister opeens weer heel veel gerommel (lage rugpijn en vaak harde buiken, steken enz.) Heel vervelend is dat ik nu constant een soort heftige spierpijn in mijn bovenbenen heb, ook aan de binnenkant van mijn bovenbenen. Ik heb het gevoel dat er overal beneden mega druk op staat (pijn in onderrug, onderbuik, spierpijn in mijn benen...) Kan ook steeds bijna niet lopen als ik opsta... Komt iemand dit bekend voor? Enig idee of dat normaal is? Heb daar bij Kynan geen last van gehad...
ik zou ff de vk bellen als ik jouw was, ik weet niet of het voorweeen kunnen zijn of zo maar ik hoop voor je dat het begint, heel veel succes mocht dat zo zijn
Hier tijdens de bevalling veel weeen in mn benen gehad. En dat begon ook als spierpijn gevoel.. dus wie weet
Thanks voor jullie antwoorden meiden! Ik hoop dat het binnenkort goed door gaat zetten Dus mss toch beenweeen...? Ik ken dat helemaal niet, vandaar... @ Toet Spierpijn in je bovenbenen als teken van beginnende griep.... ? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord? Ik weet niet, heb iig geen enkel beginnend-griep-gevoel...
@ female Een kenmerk van griep is spierpijn in je lichaam hebben,hoeft niet maar kan,als ik een griepje krijgt begint dat bij mij met spierpijn in mijn boven benen...maar ik hoop dat het bij jouw beginnende weeen zijn
Ik had het altijd als ik ongesteld was. Dus misschien toch iets hormonaals ik hoop voor je dat het doorzet en dat je de kleine gauw in je armen hebt
@ Toet; oké dat heb ik zelf nog nooit gehad De spierpijn is gisteravond en vandaag weer iets minder, komt met vlagen terug... We wachten iig rustig af, zit ook niet veel anders op he Liefs!
Hey Female Je noemt het spierpijn in je bovenbenen, ik heb een soort trekkende pijn achter mijn knie. Is dat hetzelfde gevoel? Ik snap er ook helemaal niks van, lig met mijn benen op een stel kussens, want denk steeds dat het overbelast is. Ik heb sinds gisteren ook rode aderen achter mijn knieën. Alsof het striemen zijn. Zou dat weer wegtrekken? Ik voel me steeds lelijker worden Bij mij rommelt het ook af en aan, maar de kleine lijkt nog iets te beweeglijk om geboren te worden... Sterkte met de laatste loodjes!
Ik had het ook bij me 2e....Enne een dag later had ik me kleine in me armen...Dus het kan! Succes meid...Liefs Jeanney
hmmm ik heb niet echt een spierpijn gevoel maar wel zon zeurend gevoel in me bovenbeen. heb ik ook altijd als ik ongi moet worden. herkent iemand overigens ook dit? ik heb echt een superzere muts om het zo maar te zeggen. lijkt net of ik er een flinke trap heb ingehad en het nu beurs is. vooral als ik opsta is het heel erg. als ik dan een stukje loop wordt het minder. hahaha wat een kwalen weer allemaal he?