Hoi dames, Ik lees vaak mee maar nu heb ik toch een vraag die ik nergens kan vinden dus ik vraag jullie advies. Mijn cyclus is gemiddeld 28 dagen. Over 2 dagen (aankomende vrijdag) is mijn NOD. Ik denk dat ik mijn eisprong zoals de meeste gemiddeld op dag 14 heb (al weet ik dat niet zeker, want ik voel het nooit ofzo). De laatste keer dat ik sex heb gehad was op donderdagavond 14 nov. Volgens het gemiddelde zou ik dan rond de 15e nov. een eisprong hebben gehad. Nu is het zo dat ik gister heb getest en die was negatief. En vandaag een roze veeg afscheiding in mn onderbroek. Heel weinig maar hoor. Daarna en nu heb ik af en toe kleine beetjes afscheiding, maar echt spierwit, egg white, net stukjes van een gekookt ei ofzo om het maar te vergelijken met iets. Dit dus vind ik het vreemdste , want dat heb ik bijna nooit geloof ik? Ik let er verder niet veel op, maar dit viel mij nu wel op. Wat is dit, kan ik zwanger zijn of niet? 2 dagen voor NOD een roze veeg is toch apart, terwijl de test ook negatief was gister? En bovendien.. Zo'n late innesteling?!?! Wie herkent dit en was zwanger, of niet? En vooral dat Egg White afscheiding paar dagen voor NOD.. Op internet lees je verder dat het te maken heeft met dat je dat zeer vruchtbaar bent.. maar dat kan niet want ik moet over 2 dagen ongesteld worden en mijn cyclus is gewoon regelmatig.. Vaag!
Ik krijg, als het raak is, heel nattige doorzichtige afscheiding. Gewoon waterig, nattig. Heb ik nu ook. Geen slijm of zo.
Is je afscheiding ook dik? Ik heb sinds mijn innesteling dikke witte afscheididing. Geurt niet ofzo...laatste 2 dagen merk ik zelfs dat t soms loopt en wat dunner wordt. Heel erg leuk met mn natte ondergoed haha....toch maar eens een inlegkruisje gaan gebuiken. Dit is blijkbaar slijm die de baarmoedermond beschermt. Dat wordt meer rond je NOD. En dit slijm is niet vruchtbaar maar houdt juist alles tegen, want ja je bent immers al bevrucht maar ook niet iedereen heeft hier last van