Ja ik heb weer wat Ik zoek spierwitte overgordijnen en een spierwit bad-set. (geen thermo bad-set , maar losse dingen) Zonder prints, logo`s , plaatjes en dergelijke ... Iemand enig idee waar ik hier aan kan komen ? Help
volgens mij zit er op het badje van de hema geen printje het potje in ieder geval niet en is smetteloos wit en witte gordijnen , ga eens kijken bij de kwamtum of de leen bakker succes
dan even bij ikea kijken kom er net vandaan en hebben daar witte gordijnen wederom succes ps. staat onder Textiel & vloerkleden en dan gordijnen
Ik heb een spierwitte badset gekocht bij Babyplanet, voor 40,-, daar zat in een badje, badthermometer, wattendoos, waskom, luieremmer, plaspotje, haarsetje, zeepdoosje en waskussen. Ook zonder printjes allemaal. Ik heb een fot in mijn album staan. Liefs, Tanya
Die heb ik ook. Is van Bebe-Jou. Bij mij zit er alleen geen plaspotje bij. Ik heb dit set bij de Babydump gekocht voor 39,--. Maar ze hebben hem voor dezelfde prijs bij de Babymax. Daar komt dan nog wel een standaard bij. Gelijk maar even op internet gezocht. Ze hebben een webshop. Ik heb niet gekeken of hier nog verzendkosten bijkomen. Maar misschien is de Babymax of de Babydump bij je in de buurt. http://www.babydump-webwinkel.nl/index_3.php?doel=product&id=942&groep_id=151&merk=151[url]
Dat kan je dan mooi combineren. Van de Max naar de Dump. Leuk! Wij wonen in Veenendaal. Dus ik ben ook bij allebei geweest. De Max is een mooiere winkel, vind ik. Maar de Dump is goedkoper. Wij hebben ons kamertje bij de Dump besteld. Dit stond ook bij de Max. Het kamertje totaal (ledikant, kast, commode) kost bij allebei 995,--. Maar wij hoeven de kast niet. Bij de Max kost ledikant + commode 695,--, bij de Dump 595,--. Je kunt je wel voorstellen, waar wij het besteld hebben, denk ik. Bij de Dump kregen we er een box van 99,-- bij (of het verschil bijbetalen). Bij de Max een tummytub (hoef ik niet) + wipstoeltje of een campingbedje. Maar volgens mij hoeft een campingbedje niet zo duur te zijn. Dus die kan ik dan beter gewoon los kopen.
Trouwens, als je naar de Babydump gaat, kun je een babydoos meenemen. Bonnetje zit in hun brochure. Of je kan hem uitprinten van hun site. En als je hun brochure aanvraagt, krijg je een paar babysokjes.