Hoi dames, Misschien een gekke vraag hoor maar voel sinds een paar weken duidelijk de kleine goed schoppen. Alleen soms voel ik haar voor mijn gevoel ook meer down under schoppen of echt heel laag... dat geeft zo'n gek gevoel net alsof ze er ieder moment uit komt met dr beentje. Bij elke echo word me baarmoederhals en baarmoedermond bekeken en elke keer is dit goed dus hèt heeft tot nu toe nog geen gevolgen. Herkennen jullie dit ook van de baby dat ze soms zo laag schoppen?
Zeker weten Ik was echt blij dat ze dwars ging liggen en later in hoofdligging want die trappen onderin waren best oncomfortabel. Maar het kan absoluut geen kwaad hoor. Het is alleen heel vervelend
Ja absoluut haha denk elke dat ze er zo uit komt zetten! Dankje voor je reactie dan ben ik toch weer wat gerustgesteld.
Ja had ik ook tot een week of 34 toen is die gedraaid en was het raak bij mijn rechterrib! Dat down under "geschop" had afentoe het idee dat ik bijna in me broek plaste door die druk. Moet wel zeggen dat ik het bij me ribben erger vond.
Ja, ik voel dit soort schopjes ook regelmatig! Het voelt echt als een soort gebonk aan de binnenkant tussen mijn benen.
Haha wat verschilt het soms ook hè Ik vond die trappen onderin juist veel erger. Nu ze is ingedaald doet het daar juist weer vaak pijn met steken in m'n vagina en steeds zo'n gevoel dat ik moet plassen.
Oo ja weet ik nog van vorige zwangerschap. Deze zal over een tijdje ook wel beginnen. Net of je een schop onder je hol krijgt whahaha
Ik voel de schopjes van voren nog niet ivm placenta aan de voorkant maar voel de schopjes wel aan de onderkant
Heel herkenbaar! Ik heb inderdaad ook het gevoel dat ze echt op mijn blaas en baarmoedermond aan het springen is. Heel oncomfortabel en soms zelfs eng!
Ja haha herken ook het gevoel indd alsof ze op me blaas drukt en ik ieder moment in mijn broek kan plassen haha.
Hier ook, woensdag nog de bevestiging gekregen, ze lag met haar poepje naar beneden. Voel haar vaak schoppen in mijn linker lies, of echt daar beneden hé, is soms echt lastig, vooral mijn blaas, die om het halfuur wel aangeeft dat ik heel dringend moet plassen, zucht
Oh hier heeft de kleine ook tot 32 weken met zijn beentjes beneden gelegen en trapte me letterlijk in mijn kruis en op mijn blaas, erg oncomfortabel Met 32 weken is hij toen gedraaid en toen begon hij mijn ribben te bewerken, dat was niet veel prettiger
Herken het ook! Uiteindelijk ook mede verantwoordelijk voor de vroeg geboorte van mijn guys! Boel werd nogal geprikkeld down under!
Bij is het een hoofdligging en ik heb dat ook. Ik voel zelfs heel laag gekriebel, zijn handen denk ik. En veel druk en steken invagina. Voorde rest is alles goed bij mij.
Ik kwam er een paar weken geleden achter (met 32weken) dat het de hik was wat de kleine had! haha Ik voelde onderin ook steeds 'schopjes' maar dan ritmisch. Dacht eerst dat het m'n darmen waren, en later de navelstreng die ik voelde kloppen. Maar de kleine heeft dus de hik En met 32 weken bleek dus ook dat hij met zijn hoofdje al naar beneden lag.