Oma is een weekje hier. Leuk voor de kids, die zien haar amper meer sinds we twee jaar geleden interprovinciaal verhuisd zijn. Man werkt tot laat. Verwacht hem rond 21.30 thuis. En ik? Ik lig op bed en doe alsof ik slaap. Had zo'n vermoeide vlaag na het eten dus ging even liggen. En vind het zo heerlijk dat ik het wel even prima vind. Er kwam net een dochter binnen en ik deed alsof ik sliep. Kreeg een kusje op m'n voorhoofd van de schat. Ze deed de deur dicht. En nu hoor ik vier kindjes zachtjes een spelletje doen terwijl oma een kleuter op bed legt. Best lekker, om even te kunnen "spijbelen".
Heerlijk meis. Geniet hiervan. Niet alleen van het spijbelen maar ook hor lief, zorgzaam de kinderen (En oma natuurlijk) zijn.
Spijbelen kon op school vroeger al leuk zijn, maar als moeder waardeer je een spijbelmoment zóveel meer Geniet ervan! ( en wat heb je een lieve dochter zeg! )
Wat super lief....van je dochter en van oma! Geniet ervan! We hebben allemaal wel eens een spijbelmomentje nodig.
Haha het zijn stuk voor stuk schatjes. Kan ze ook heus wel 's wurgen hoor. Vooral die irritante pubers. Maar God wat hou ik van ze. Wat een rijkdom..