Zo een nieuwe kast gekocht en dus even oude spullen uitgezocht Ik heb echt wat typische winterdingen. Verder geprobeerd leuke setjes ervan te maken. Ik kan het versturen of het is op te halen in Houten Winterpak Maat 62/68, ook te gebruiken in Maxicosi Bekijk bijlage 198556
Stoer Winterjasje baby Is maat 56 maar Mika (eind augustus) heeft het vorige winter heel de winter aangehad, dus kan beter zeggen dat het ongeveer 56/62 is... Bekijk bijlage 198561
En nog een leuk setje ducky beau maat 62 met 2 shirtjes Broekje is een soort badstof aan de buitenkant. Bekijk bijlage 198570
Leuk setje van prenatal maatje 62 Bestaat uit spijkerbroekje Geruitbloesje en vestje blauw/groen Bekijk bijlage 198582
Morgen meer ik moet de laptop even afstaan Zit er nu al wat leuks voor je bij tussen PB me maar een bod... dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren en maken we er een mooi prijsje van...
O ik mag weer Noppies vestje aan twee kanten te dragen maat 62, lekker zachte stof Bekijk bijlage 198608
Hoi hoi... Wat wil je voor de mickey mouse en de ducky beau hebben? Zie je onderschrift.... ga eventjes lezen aangezien ik dialysepatiënt ben
Hoi danitjuh, Ik heb je een PB gestuurd, hoor graag of je akkoord gaat met mijn prijzen. Groetjes mik