Ik heb vorige week een fietsstoel gekocht voor voorop.Hij past alleen niet op een moederfiets. Wie kan ik blij maken met deze stoel voor 25 euro, incl windscherm en driepunts gordel.Het zitje is donkerblauw met oranje. Kan hem helaas niet meer ruilen. Omgeving Rotterdam
Runner: Zie mijn album, Lientje: Waar kom je vandaan? Je mag hem komen ophalen als je wilt. Laat het anders even via PB weten. Groetjes Ilona
Hoi wat wil je ervoor hebben? kan er ook een windscherm voor opgezet worden? en doe je ook verzenden? groetjes
Er zit een windscherm bij en heeft een driepunts gordel.Hij is nieuw en helemaal compleet.Zou er graag 25 euro voor vragen. Verzenden word helaas wat lastig denk ik. gr ilona
Het is dat ik het nog een beetje vroeg vind om wat te kopen anders had ik het zeker van je over gekocht!
Een foto ervan staat in mijn album, al is het niet de beste foto, zie dat hij op de foto wat in de breedte is getrokken haha.Het is echt een mooi stoeltje. gr ilona
verzenden kost 6,50 mits ie onder de 10 kilo weegt. gewoon in een doosje dan kun je hem gewoon versturen. ik ben helaas al voorzien...succes met de verkoop..