Mensen kunnen mij sinds vandaag ineens niet meer emailen, ze krijgen dan bericht dat het email adres niet bestaat of dat het niet aan komt. ik kan zelf wel mailen , maar een reactie kan ik dus niet ontvangen ! iemand een idee hoe dit kan ? en hoe ik dit kan oplossen ?
Wat is het voor mailaccount? Welk programma gebruik je? Heb je een afwezigheidsassistent ingesteld? Welke browser gebruik je? Op wat voor manier kom je daar (pc, tablet, telefoon) etc. etc. Meer info please! Kusjes, Uw systeembeheerder
Gooi even alle tijdelijke bestanden, cookies, geschiedenis en dergelijke leeg uit chrome en log uit bij hotmail. Probeer via een andere computer (als deze voor handen is - anders maar een andere browser) opnieuw in te loggen; helpt dat? Welke virusscanner heb je? Kan het zijn dat er iemand anders toegang heeft tot je pc? Hoe lang heb je dit probleem al? De meeste hotmail-problemen lossen zichzelf binnen 48 uur op (als het aan hen ligt)...
ik heb het probleem sinds vandaag eigenlijk pas. ik probeerde een foto naar mezelf te mailen via mijn telefoon maar kreeg steeds bericht dat of het email adres niet bestaat of dat het niet verzonden kon worden. daarna probeerde een vriendin me te mailen en die kreeg het zelfde bericht , en via hier mailde iemand me ook en die kreeg ook dat bericht. net zei een vriendin dat ik misschien te veel fotos op mijn hotmail heb dus die ben ik nu aan het downloaden zodat ik die kan verwijderen. ik heb sinds 2 weken net nieuw windows erop ,en nog geen virus scanner. iemand anders toegang tot mijn account denk ik niet , ik ben de enige die op deze pc zit, en veder weet niemand mijn wachtwoord ofzo. kijken of het werkt als de 650 fotos eraf zijn
ik zie net dat het al veel langer is dat mijn emails niet verzonden worden ! dus niet aankomen en niet verzonden worden. ook doet hij heel raar met de datums er staat overal dat het vandaag verzonden of binnen gekregen is terwijl dat al van weken terug is ook herhaald hij alles.. grr dat betekend dat al mijn sollicitaties niet verzonden zijn enz
ik wilde me wachtwoord veranderen dan stuurt hij een code naar mijn telefoon maar ook die krijg ik niet ! en er staat wel gewoon mijn telefoon nummer
Misschien heb je via je pc een virus binnen gehaald die in je email is gaan zitten. Ga eerst eens een gratis virus scanner downloaden en je pc schoonmaken! Daarna andere dingen gaan doen
Hij doet het alweer Ik heb eigenlijk nog nooit een virus scanner erop gehad. Ik gooi windows er altijd om de zoveel tijd af en zet het er opnieuw op. Misschien kwam het inderdaad door de hoeveelheid fotos Bedankt voor jullie reacties