Vanaf welke leeftijd is het leuk om te gaan bowlen met een feestje? Mijn zoontje wordt (over een paar maanden) 7, hij gaat na de zomervakantie naar groep 3 en er zitten voornamelijk 6-jarigen bij hem in de klas. Is dit leuk voor 6 jarigen? Mijn zoon wil zelf erg graag gaan bowlen, maar als dit niet leuk/gebruikelijk is voor zijn leeftijd, dan gaan we met zijn verjaardag gewoon bowlen en met zijn feestje iets anders! Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Bij mijn dochter in de klas is dat in groep 1 of 2 door en kindje gedaan. Mijn dochter was mee en vond het erg leuk. Denk dat het voor die leeftijd juist wel heel leuk is.
Beiden dochters zijn al wezen bowlen. De jongste was net 4 - net te jong eigenlijk - omdat ze gewoon nog veel hulp nodig had. Met 6 jarigen kan het prima! Bumpers omhoog en ze hebben hartstikke veel plezier. Hier in de buurt kun je het op woensdagmiddag ook combineren met een kinderdisco - voor alle kinderen van de kinderfeestjes.
Mijn dochter heeft dit bij een vriendinnetje gedaan toen die 7 werd en wil het zelf dit jaar, dan wordt ze 8.
Hier ook een meisje die dat in groep 1 gedaan heeft. Dochter was toen nog 4, maar vond het wel heel leuk. Ikzelf dacht vanaf een jaar of 8.
Mijn zoontje heeft het vorig jaar gedaan toen hij 6 werd en ging prima en de jongens hebben zich allemaal goed vermaakt.