Je kent het wel.. van die stellen waar je je op het eerste gezicht van afvraagt hoe die elkaar óóit gevonden hebben. Nu heb je natuurlijk ook een mening over je eigen uiterlijk en over die van je partner, dus in alle eerlijkheid.. wie vind jij knapper? jezelf of je partner? En ja, deze vraag is puur gericht op het uiterlijk, en daarom heb ik ook de term knap gebruikt, en niet aantrekkelijk.
Hmmm, moeilijk =P. Nee ik vind mijn vent knapper. Snap ook niet dat hij zo onzeker kan zijn soms. Ben niet voor niks soms redelijk jaloers...
Ik vind mijn partner knapper. Ik heb overgewicht en vind mezelf echt niet mooi. Mijn man heeft een leuke lach en vind het gewoon een lekker ding. Kan ook niet van hem afblijven als hij naast me zit.
Uhm naturel = hij knapper Als we opgetut zijn (nette kleding, make up, sieraden etc) dan ben ik knapper.
Zeg. Wij Rubensvrouwen kunnen hele sexy chics zijn hoor. Dus jij ook! . Ik vind mijn man knapper. Als ik echt kijk dan zou ik qua gezicht knapper zijn maar hij heeft een trekje met zijn mond waar ik volledig van door mijn knieen ga. Plus dat ie hele mooie ogen heeft. Moeilijk omdat ik echt geen ruk om uiterlijk geef maar dat zou mijn antwoord zijn.
Ach... knap... ik vind ons niet superknap ofzo, maar ook zeker niet lelijk. We hebben gewoon heel leuke, vriendelijke gezichten, haha. We zijn gewoon wel aan elkaar gewaagd, vind ik
Mijn man. Hij wordt echt elke maand knapper haha! Vroeger, toen we elkaar net kenden was ik wel knapper, hij was toen echt veel te dun. Ik heb hem "leren eten" () en sindsdien is hij superlekkerrrrrrrr
Mijn man vind ik knapper nu. Vroeger niet. Toen was het gelijk. Maar helaas...ik word er niet mooier op vind ik Is mijn man het niet mee eens ( gelukkig, ha ha )