Spijkerbroek op een bruiloft

Discussie in 'De lounge' gestart door Zara75, 21 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    ik denk dat het helemaal van de spijkerbroek zelf afhangt.
    je hebt namelijk een spijkerbroek en een spijkerbroek...

als je een trouwerij hebt, of een ander belangrijke aangelegenheid, vind ik wel dat je wat zorg aan je kleding mag besteden. (ook aan je uiterlijke verzorging trouwens)
    maar een spijkerbroek, zeker een donkere/zwarte staat als hij goed zit, netjes genoeg in mijn ogen. ook voor een bruiloft. blouse er boven, niets mis mee.
    ik vind het 'voel je maar lekker in je kleren' belangrijker dan het hele je moet in pak heen gebeuren. je ziet die mensen gewoon ongelukkig zijn en dat vind ik veel meer storen op foto's dan een spijkerbroek.

mijn man draagt ook nooit een pak. op ons trouwerij heeft ie een nette pantalon gekocht, nette blouse er op en ik vond het kantje boord door kunnen. niet omdat het niet netjes was, juist omdat het netjes was! zo niet mijn man ;) :)
    ik was blij dat onze gasten onze dresscode hadden opgevolgd: kom heerlijk als jezelf! :D

2. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Ik vind jou echt een lieverd alleen al omdat je dit zegt. Weet niet waarom maar dit raakte me.
    Waarschijnlijk omdat ik hier zelf ook ooit op hoop.. wie niet![/QUOTE]

Wat lief :)

3. tulip

tulip Niet meer actief

op een bruiloft zit ik er nog niet zo mee...ik ben zelf het type: jippie een bruiloft, goede smoes om weer een nieuw jurkje te scoren:p dus zal zelf nooit in een spijkerbroek komen.

Maar op een begrafenis zal ik (mits er iets anders vertelt is) altijd wat sober gekleed gaan, niet per se zwart, donkerblauw ofzo kan ook natuurlijk. De oma van mijn man had zelf juist aangegeven dat ze al die somberheid niet wilde en toen heeft ook iedereen zich daaraan gehouden, iedereen kwam in een fleurige outfit.

4. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik vind dat mensen die alleen komen of even te feliciteren tijdens een receptie wel in een spijkerbroek mogen komen. De rest van de gasten moeten toch wel netjes.

Deel Deze Pagina