Hallo Wij willen overstappen naar euphony zij leveren telefonie,internet,tv, gas en electra. nu wil ik weten wie is er klant en hebben jullie wel eens problemen gehad met ze en wat waren die problemen? groetjes
Op dit moment word het aangevraagd oor ons. Mijn vader werkt er sinds een maand of 2 als vertegenwoordiger. Komende maand krijg ik er mobiele telefonie van en begin komend jaar groene stroom en internet-bellen-televisie. We zijn ook heel benieuwd hoe het zal zijn, maar het schijnt hetzelfde te zijn als KPN, hetzelfde netwerk of zo, liet ik mij vertellen. En het is allemaal veel goedkoper. En ik weet hoe dat komt. Euphony adverteert niet zoveel en KPN daarentegen wel voor miljoenen euro's per jaar. Dus daarom is Euphony zo goedkoop. Ik hoop je er over een paar maand meer over te kunnen vertellen.
dit is geheeeel oftopic maar vooruit het was men ex die toen vertegewoordiger was en die mijn zaken regelde ivm euphony ik woonde net alleen (18) en na een paar maand was het gedaan tussen ons heeft men handtekening vervaslt en zo dus gezorg dat mijn dingen waren opgezegd waardoor ik dus een boete heb moeten betalen en van hor naar her heb moeten lopen om aan te tonen dat ik dus niet degene was die dat had opgezegd enzo voort enzo verder had niets met euphony zelf te maken maar ze hebben dus alles afgesloten en heb bijna 2maand zonder iets gezeten zoals ik dus zei dat is een heeel ander verhaal