Hai! Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar ouders die rond komen van 1 inkomen in de maand... Hoeveel geld zijn jullie aan je kindje kwijt in de maand?? Ik werk nog wel.. maar ik wou eigenlijk een andere opleiding gaan doen.. maar dan heb ik natuurlijk geen inkomen meer.. Duss hoe komen jullie rond van 1 inkomen?!?!?!
Hier ook 1 inkomen. En dat gaat prima. Dat was ook al zo voordat we de kleine kregen. Ik studeer nog, en mijn vriend heeft een (redelijk goedbetaalde) vaste baan. Daarmee kunnen we de vaste lasten goed betalen. Natuurlijk moet je hier en daar zuinig doen. Maar dat is hier eerder sport dan klagen. Budget koken, en dan heerlijke dingen op tafel zetten. Uitje kinderboerderij (gratis&fietsen) heeft onze dreumes meer aan dan een uitje dierentuin (a 17,50+benzine). Dat soort dingen. Voor de kleine ben je wel wat extra's kwijt. Maar ik koop gewoon wat minder. Normaal als ik in de stad was kocht ik sierdingen voor in de woonkamer of truitje nr 1143. Nu koop ik kleren voor de kleine of speelgoed. En dat vind ik nog leuker ook. Eten gaat met de pot mee nu. Alleen bij de flesvoeding was het even betalen. Luiers ed kopen we bij de LIDL, die zitten hier ook het best. Het kost extra, maar niet idioot veel..
hier ook weinig inkomen...wij zijn met zn 4ren...mn vriend zit tijdelijk zonder baan en ik heb 877 euro om rond te komen...krijg van de belasting veel toeslagen, en doe boodschappen bij de aldi, fles voeding krijg ik vergoed via het ziekenfonds omdat Kai kma heeft. Ik doe plus minus 60 euro aan boodschappen per week (buiten mn luiers en billendoekjes om)en ga vaak voor spullen naar de kringloop. Vind het heerlijk om daar rond te struinen denk dat ook al had ik een miljoen op mn bank staan ik daar ook nog heen zou gaan...voor de rest is het een beetje roeien met de riemen die je hebt....en ik kom aardig rond...