Wie weleens album laten maken bij WIJ jonge ouders?

Discussion in 'De lounge' started by Jee, May 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jee

Jee Bekend lid

Aug 17, 2006
    666
    0
    0
    Hallo,

wij hebben 25 april een leuk fotoboekje gemaakt en dan kreeg je er 2 bij.Nu dachten we dus dat dat wel erg leuk zou zijn voor moederdag,zodat we onze moeders er dus ook 1 konden geven.Het is inmiddels de 10e en we hebben dus nog steeds niks ontvangen.Balen er erg van,want nu valt onze moederdagverrassing in het water.Heeft er iemand ervaring mee?Hoelang duurt het normaal gesproken ongeveer?Het bedrag was er dus wel meteen afgeschreven en we hadden ook meteen een mail met de bestelling.Ben even benieuwd of meer mensen hier last van hebben...

Groetjes!

2. johana79

johana79 Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    4,311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    hmm dat duurt wel erg lang, vervelend dat je verassing in het water is gevallen nu.
    wij hebben ook een fotoboekje laten maken via wij ...toen we betaald hadden stond er in de status ook wanneer het verzonden werd en wat de verwachtte aankomst datum was en dit klopte precies.

3. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik heb er al een paar keer wat besteld en ik vind de service super en de foto's zijn ook mooi.
    Ik heb het vaak eerder binnen dan de verwachte aankomst datum.
    Wanneer zou het aan moeten komen dan?als het goed is staat er een link in dat mailtje en dan kan je precies zien wanneer hij aan moet/moest komen.

4. Jee

Jee Bekend lid

Aug 17, 2006
    666
    0
    0
    O,raar idd!Als ik die link aanklik,dan geeft ie 1mei aan.Maar goed,had 't de 25e besteld,dus weet niet ofdat dat systeem koninginnedag en hemelvaart vergeten is...Volgens die link zouden de fotos zelfs nog moeten worden afgedrukt!Maar hopen dat t goed komt!Wilde ze mailen,maar daar schijnt ook een overbelasting ofzo te zijn,zodat t even kan duren voor je reactie krijgt.Weten jullie misschien waar ik een telnr kan vinden?

Share This Page