Wij zijn opzoek naar het kamertje Baby Maison van TWF. We zijn vooral opzoek naar het ledikantje en de commode, omdat de kamer voorzien is van een grote inbouwkast. Mocht het nou zo zijn dat ze alleen verkocht worden icm de kast die erbij hoort dan willen we daar ook nog wel over nadenken (Want die vind ik eigenlijk ook wel erg mooi) Dus als iemand toevallig dit kamertje thuis heeft staan (of iemand kent die dit kamertje heeft) en er graag vanaf wil ... Wij nemen hem eventueel graag over!
Beste aaanstaande papa en mama, Wij hebben het kinderkamertje van babymaison hier staan. Mijn dochter is 3 en gebruikt het bedje al 2 jaar niet meer. We hebben afgelopen zomer. Ze was ruim 2.5 het kamertje afgebouwt. We willen het graag verkopen. Maar dan wel met de kast en we hebben ook eventueel een kapstok met plank erbij. Ik kan je een foto mailen. Ik hoor het wel. Susan
Hoi Yummy en Susan, ik zag jullie berichtjes staan en ik vroeg mij af of jullie al rond zijn? Ik ben namelijk op zoek naar alleen de kast van Baby Maison (2 deurs)! Wij hebben namelijk al een wieg en commode. Ik hoor graag of de kast nog vrij is. Groetjes, Mariska