Spijkerbroeken van Noppies zijn niet zo stug. Mijn dochtertje heeft er 3 en ik ben er tevreden over. Thuis heeft ze altijd een legging aan of een joggingbroek. Vanaf 4 maanden deden wij haar een spijkerbroek aan.
Ik had al een spijkerbroekje in maat 56, maar deze was van Mexx, en had een zacht gevoerde binnenkant. Het was een zacht spijker pofbroekje. Verder ben ik ze vanaf maat 68-74 gaan geven, maar ze moeten er wel comfortabel uitzien, anders krijgt ze ze niet aan......
Gijs z'n eerste spijkerbroekje is een maatje 62, die had ie bij 2,5 maand al aan.. Ik vind t zo leuk staan.. alle shirtjes passen er ook weer goed bij.. ik vind t een ideaal kledingstuk.. Wel let ik er een beetje op dat de stof niet heel stug is..
Vanaf maat 62/86. Toen was hij een maand of 2 denk ik.... Maar als we de hele dag thuiswaren kreeg hij gewoon lekkere joggingbroek aan hoor.... Had ook in maat 56 geloof ik een spijkerjasje, die heeft hij nog heel lang aangehad met een bodywarmer eroverheen. Vanaf dat ie 3 maanden was denk ik....
Ik heb een hele soepele van bij H&M, bijna geen verschil met een ander broekje, maat 62. Wel een meisjesmodel overigens. Mijn vriendin heb ik bij de geboorte van haar zoon een spijkerbroekje gegeven van NoNonse, was duur broekje maar ook heel soepel. Een stijve spijkerbroek zou ik ze pas aantrekken als ze lopen, anders vind ik het een beetje zielig, zit helemaal niet lekker volgens mij... maar dat is mijn mening.
he wat grappig, Beau heeft vandaag voor het eerst een spijkerbroekje aan. Hij heeft nu maat 68. Het staat hem super stoer!! Maar die zachte broekjes zijn wel praktischer thuis.
Misschien trouwens dat als Sasha in de winter geboren was, dat ik het ook al vanaf de geboorte had gedaan. Je hebt ook van die joggingbroekjes in spijkerstof, die zijn ook erg leuk! Volgens mij had ik die bij de prenetal gezien? Of bij een babyzaak hier in het dorp.
Mijn dochtertje heeft vanaf maat 56 een spijkerbroekje aangehad. Die was toen nog veel te groot, dus flink omslaan, maar het was de kleinste die ik kon vinden . Degene die ik heb is van de Hema (van de jongensafdeling ) en die is ook lekker zacht gevoerd van binnen.
Bedankt allemaal! Volgens mij moet ik maar eens goed de spijkerbroekjes in de winkel gaan bekijken dan! Ik heb hier vier spijkerbroekjes die niet gevoerd zijn en echt heel stug zijn. Gevoerd is het wel te doen inderdaad. Alhoewel ze dan geen gekke knoopjes moeten hebben, dat vindt het laminaat vast niet zo leuk
Jayden kreeg zijn eerste al bij geboorte een bfc maat 56. Toen hij 4 maanden was kon hij hem aan. Sindsdien altijd spijkerbroekjes. Die van Noppies en bfc zijn ook niet echt stug ofzo en ze blijven super mooi.
Hier hadden we maat 56 al een spijkerbroekje. Alleen was het echt een heel zachte stof. Nu heeft ze maat 80 en vindt ik de spijkerbroekjes heel erg fijn, omdat ze veel kruipt.
Vanaf maat 62 had ze van mijn spijkerbroekjes aan. Deze waren allemaal heel soepel. Nu met 68 zijn ze soms iets stuger maar ik heb niet het idee dat ze daar hinder van heeft. Tijdens het slapen gaat ie gewoon uit.
Het 1e spijkerbroekje van mijn zoon was in maat 56! een heel klein spijkerbroekje dus. Nu let ik er vooral op dat het lekker zit tijdens het spelen, dus het moet niet te strak zitten. Bij de Bentex (terstal) hebben ze goed zittende spijkerbroekjes en bij de HEMA ook voor kleine kinderen, stof is niet zo stijf maar een beetje soepeler.