Ja Terstal zijn wij helemaal fan van Ze hebben niet altijd leuke dingen, maar wel heel erg vaak. Wel vaak leuke dingetjes gescoord! Bij de Zeeman hebben ze ook wel flexibele spijkerbroekjes. En zijn maar 4 euro ofzoiets (maar ja, dan moet je wel met zeeman willen lopen, mij maakt het niets uit, zolang het er maar leuk uitziet)
Ik heb 1 spijkerbroekje in maatje 62 gehad, maar vond hem vrij stug. Hier dus echt spijkerbroekje van maatje 68.
Hmmm... hier geen spijkerbroeken voorlopig hoor. Ik heb er een aantal van de visite gekregen, maar ik ben er geen fan van. Die kleintjes worden toch al zo snel groot... Nee, ik ga er de eerste maanden nog niet aan beginnen (eigenwijs hè ). Liefs, Josien
Hier bijna maatje 74. 1x spijkerbroekje aangehad vorige week, op papa's verjaardag. Vind het verder niet nodig. Tja weet je, ze kunnen de rest van hun leven nog in een spijkerbroek... Wat zou jij graag aanhebben als je met je voeten bij je mond kunt?
We hebben onze dochter weleens een spijkerbroekje aangedaan, maar ben er niet zo'n fan van. Haar eerste spijkerbroekje was in maat 56, maar die heeft ze maar 1x aangehad. Voelt stug aan en lijkt me echt niet fijn om in te liggen,draaien of te kruipen enz. Ik zou het dan bij mezelf ook niet aandoen, dus bij haar ook niet.
Ik heb ook spijkerbroekjes gehad in mt 56 maar nooit aan gedaan. Ik vond het ook te stug en bovendien vind ik dat niet leuk voor zo een klein baby'tje. Hij heeft wel een spijkertuinbroek gehad in die maat, maar die was zacht aan de binnenkant (H&M) en dat vond ik dan wel schattig staan. Ik hou zowiezo niet van stugge broeken dus trek ik dat bij Jason ook niet zo snel aan, hij heeft nu wel es een spijkerbroekje aan maar ook niet zo vaak en meestal als het zacht is aan de binnenkant.
Ties had ze al vanaf maat 56, dan wel met een zachte binnenvoering. nu draagt hij spijkerbroekjes maat 62. die van lief zijn bijv. erg zacht en zitten prima.