Staat het niet op hun site? Bij de lief-winkel in Roermond hingen er nog heel veel. MIsschien ff bellen. Daar hingen ze met 50% korting. De kleding valt wel heel klein trouwens. Maat 92 valt als 86.
Jasjes vallen inderdaad klein. Ik heb voor mijn zoon een 92 gekocht, terwijl hij toch nog ruim maat 86 heeft. Dus ik zou daar wel even opletten.
Nee, maar misschien kan je bellen en dat ze het opstuurd als je het geld overmaakt. Of zoiets. Of misschien zit er wel een liefwinkel bij je in de buurt. Moet je gewoon ff op de site kijken. Daar staat trouwens ook de wintercollectie voor 50%, misschien dat daar het jasje nog wel tussen staat.
Ik heb het jasje op de site besteld in mt.86 dat was het grootste maatje dat wer nog was. Zal morgen eens naar Roermond bellen. Heb gisteren al de winkels in de buurt gebeld, maar die hebben nhet jasje niet.
wij waren vorige week in de lief!winkel in Zutphen, en daar hingen er nog vrij veel. hebben zelf een rode mt. 74 gekocht; die was hier in de buurt overal al op. succes! ik zou even rondbellen en vragen of ze het op willen sturen cq. doorsturen naar de winkel in jouw buurt.
Kan het jasje omruilen voor mt. 92 of 98. Ik denk dat ik maar voor 98 ga, kan mijn ventje er lang plezier van hebben. Thanks voor het meedenken. @Lien Stoer jasje heb je gekocht