spijt hebben

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamaa6, 18 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lajla

Lajla Actief lid

28 aug 2016
    101
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb spijt van genoeg dingen.
    - Dat ik 11 jaar terug niet hard genoeg geknokt heb voor mijn eerste liefde. Die achteraf gezien toen met mij verder gewild had.
    - Dat ik een huis heb gekocht met mijn ex, vader van mijn kinderen, terwijl het al bergafwaarts ging. Hierdoor heb ik afgelopen periode vette stress gehad met deurwaarders etc. Ik kon het destijds voorkomen zodat we in een huurhuis uit elkaar ging. Maar ik wilde het niet onder ogen zien destijds hoe slecht het ging en hoopte alsnog gelukkig te worden.

Vooral dat. En nog veel kleine dingetjes. Maar dit zijn dingen waar ik 's nachts als ik niet kan slapen tijdens piekermomenten enorm mee kan blijven zitten. Geleerd van therapie; leer loslaten. Hoe moeilijk ook.
    Wat nou als ik andere keuzes had gemaakt, was het leven dan écht beter/leuker? Als ik weer loop te malen moet ik van haar verder denken. Wat nou als ik met mijn jeugdliefde samen was geweest, dan had ik mijn geweldige kinderen niet gehad. Veel minder levenservaring.. wie zegt dat het toen goed was gekomen. Maargoed toch blijft het op momenten verrot veel zeer doen, vooral als ik niet kan slapen :D

Deel Deze Pagina