Ik loop rond met een ideetje voor een kerstcadeau voor mijn man. Namelijk een fotoshoot van mij en de kids. ML was laatst z'n kantoorkamer aan het inrichten, en zei dat hij zo graag een foto van ons boven zijn bureau wilde dus vandaar dat ik op het idee kwam. Alleen..zoiets is best prijzig, en dan denk ik, eigenlijk vind ik het ook wel leuk om een shoot te doen met ons hele gezin, dus inclusief man. Maar dan is het dus geen verrassing meer. Wat zouden jullie doen?
Dan flans je zelf een waardebon in elkaar met de boodschap dat jullie dat als gezin zijnde gaan doen? Dan hoeft hij het van tevoren niet te weten.
Misschien heeft de fotograaf ook cadeaubonnen, of print je een mailtje uit van de fotograaf of van de website. Ik zou het samen met het hele gezin doen.
Persoonlijk zou ik dat doen met het hele gezin.misschien zelf inderdaad een cadeaubon in elkaar plakken.of alvast een leuke foto op een mok en daar het kaartje bij.
Zou als je dan toch voor een shoot gaat meteen met het hele gezin gaan. Dan doe je dat toch als cadeau Je kunt hem ook een dag vrij laten houden en die dag een fotoshoot plannen.. Dan neem je hem als verassing mee daarheen en vertel je daar dat je ook mooie foto´s laat maken voor boven zijn bureau
En dan geef je hem onder de kerstboom - verrassinggggg - een canvas voor boven z'n bureau haha! Dit zou ook een optie zijn inderdaad.
Een foto-lijst geven met daarin een tekening van jullie gezin, en daarop schrijven dat deze nog omgewisseld gaat worden?
Beetje raar om zoiets cadeau te geven als hij er zelf op staat. Die foto wordt niet van hem dan, maar van jullie allemaal. Los daarvan vind ik ze meestal niet mooi en vrij afgezaagd, maar dat is natuurlijk persoonlijk...
Laat iemand uit je omgeving een mooie foto van jou en de kinderen maken en laat die afdrukken op een leuk kader formaat. Geef je man die foto cadeau met een 'bon' voor een heuse fotoshoot met het hele gezin.