kerstcadeau..goed idee of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lauren02, 20 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauren02

Lauren02 Actief lid

21 feb 2014
    169
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik loop rond met een ideetje voor een kerstcadeau voor mijn man. Namelijk een fotoshoot van mij en de kids. ML was laatst z'n kantoorkamer aan het inrichten, en zei dat hij zo graag een foto van ons boven zijn bureau wilde dus vandaar dat ik op het idee kwam.
    Alleen..zoiets is best prijzig, en dan denk ik, eigenlijk vind ik het ook wel leuk om een shoot te doen met ons hele gezin, dus inclusief man. Maar dan is het dus geen verrassing meer. Wat zouden jullie doen?

2. Huusje

Huusje Actief lid

30 mei 2016
    427
    1
    18
    Dan flans je zelf een waardebon in elkaar met de boodschap dat jullie dat als gezin zijnde gaan doen? Dan hoeft hij het van tevoren niet te weten.

3. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Misschien heeft de fotograaf ook cadeaubonnen, of print je een mailtje uit van de fotograaf of van de website.

Ik zou het samen met het hele gezin doen.

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Idd een kado bon!

5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.295
    10.265
    113
    Persoonlijk zou ik dat doen met het hele gezin.misschien zelf inderdaad een cadeaubon in elkaar plakken.of alvast een leuke foto op een mok en daar het kaartje bij.

6. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Zou als je dan toch voor een shoot gaat meteen met het hele gezin gaan. Dan doe je dat toch als cadeau :)

Je kunt hem ook een dag vrij laten houden en die dag een fotoshoot plannen.. Dan neem je hem als verassing mee daarheen en vertel je daar dat je ook mooie foto´s laat maken voor boven zijn bureau :)

7. Huusje

Huusje Actief lid

30 mei 2016
    427
    1
    18
    En dan geef je hem onder de kerstboom - verrassinggggg - een canvas voor boven z'n bureau haha! Dit zou ook een optie zijn inderdaad.

8. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Een foto-lijst geven met daarin een tekening van jullie gezin, en daarop schrijven dat deze nog omgewisseld gaat worden?

9. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Beetje raar om zoiets cadeau te geven als hij er zelf op staat. Die foto wordt niet van hem dan, maar van jullie allemaal.

Los daarvan vind ik ze meestal niet mooi en vrij afgezaagd, maar dat is natuurlijk persoonlijk...

10. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Via vakantieveilingen kun je ook bieden. Scheelt een hoop denk ik

11. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Ik zou ook voor de cadeaubon gaan, is echt wel wat leuks van te maken.

12. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Laat iemand uit je omgeving een mooie foto van jou en de kinderen maken en laat die afdrukken op een leuk kader formaat. Geef je man die foto cadeau met een 'bon' voor een heuse fotoshoot met het hele gezin.

Deel Deze Pagina