Spijt of achteraf liever anders gedaan???

Discussion in 'De lounge' started by sneeuw, Jun 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zwaantje1985

zwaantje1985 Actief lid

Apr 9, 2013
    316
    1
    0
    Spijt dat we een appartement hebben gekocht..:D verder heb ik van weinig spijt denk ik.. ik ben blij met wat ik heb :D

2. wensmoeder

wensmoeder Actief lid

Mar 11, 2013
    295
    0
    16
    Ik heb nergens spijt van.
    Ik had bepaalde dingen wel graag anders gezien.
    Het ideaale plaatje om het zomaar te zeggen daar denk ik wel eens aan.
    Maar het leven kan je niet zelf bepalen.
    Ik heb wel spijt van bepaalde dingen maar die dingen zijn gebeurd met een reden die alleen ik zelf weet en begrijp.

3. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik heb spijt dat ik op mijn zestiende de studie ben gaan doen die mijn moeder graag wilde ipv mijn gevoel te volgen. Ik zit nu in een baan die ik echt vreselijk vind. Maar goed, het is werk hè...

4. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

Aug 15, 2012
    1,533
    0
    0
    Spijt is een groot woord, ik heb nergens echt spijt van, maar er zijn dingen die ik wel graag anders had gedaan.
    Zo had ik graag nog veel en veel meer van de babytijd willen genieten van mijn dochter, lekker knuffelen etc etc.
    En wat ik ook graag anders had willen doen, is gewoon BV geven in plaats van gelijk FV.
    Op het moment dat ik zwanger was werd er gedacht dat ik geen borstvoeding kon geven ( lichamelijk problemen ) in de zin van : mijn borsten werken niet mee.
    Maar achteraf, toen de kleine geboren was, had ik borstvoeding in overvloed en had ik complete lekkage's waar de VK van stond te kijken.
    Kleine had toen al een aantal flesvoedingen gehad, dus ineens overschakelen naar BV was niet zo verstandig meer. En daar baal ik van, achteraf.

Share This Page