Hallo! Ik heb een zoontje van 3.5 week oud, vanaf het begin geef ik borstvoeding en dit liep altijd prima, hij was altijd erg hongerig dus veel aanleggen hoorde erbij. Sinds een halve week geleden leek het alsof hij niet meer genoeg had aan mijn melk doordat hij na de voedingen nog steeds huilde, sabbelde en zocht naar mijn tepel, hierdoor werd ik erg onzeker en besloot al snel over te gaan op flesvoeding, te snel! Ik heb hem nu 2 dagen flesvoeding gegeven maar heb hier nu verschikkelijke spijt van en vind het zo zonde want ik lees dus nu overal dat er regeldagen zijn waardoor hij dus waarschijnlijk zo was. Ik heb nog steeds veel melk, want ik ging net kolven om het te checken en kolf nog steeds makkelijk 120cc. Kan ik nu gewoon stoppen met de flesvoeding en toch weer overgaan op de borst of is dit een te slechte omschakeling voor hem en zijn darmen of maag? Ik hrh hem vanmiddag even aangelegd en hij pakt me tepel gewoon goed en drinkt meteen. Liefs kayleigh en danté
Beste Kayleigh, Dank voor je vraag op het forum. Vanwege wetgevings- en bedrijfsrichtlijnen kunnen we je vraag jammer genoeg niet beantwoorden. We verwijzen je hiervoor naar je consultatiebureau. Zij kennen je kindje persoonlijk en kunnen je gericht advies geven. Groetjes Leonie Nutricia voor jou
Goedenavond, ik ben verloskundige en beantwoord ook vragen op het forum bij het kopje "vraag het aan de verloskundige". Ik zie toevallig je vraag voorbij komen en ik kon het niet laten niet te antwoorden. Leg je kleintje gewoon weer aan de borst. Het kan echt geen kwaad voor je baby. Het doet hem alleen maar goed. Het klopt dat je kindje waarschijnlijk regeldagen heeft gehad. Maar door hem weer aan te leggen, stimuleer je de borstvoeding weer en genieten jullie beide weer van deze mooie ervaring. Succes! Groetjes Monique