Ik kan sinds een tijdje geen linkjes meer openen in Parro. Iemand enig idee hoe dit op te lossen? Ik krijg bijvoorbeeld een nieuwsbrief van school gestuurd, daarin staan wat linkjes, maar ik kan daar niks mee. De app is up to date.
Laatste update is niet fijn ik kan geen lange berichten lezen als er staat "meer lezen...". Dan klapt hij telkens weer in
Kan je het niet bij school aangeven dat je hele berichten enz niet meer kan lezen. Hier hebben we ook zoiets dan moeten we doorgeven aan de leerkracht of aan de school zelf.
Daar heb ik dan weer geen last van. Ik weet ook niet of t ook niet kan als het in het bericht zelf staat, maar ik kan er iig niks mee als het in een bijlage staat.
Hier ook last van! Toen werd aangegeven dat je het niet via de app moet openen maar via de website? Heb het nu nog niet geprobeerd..
Ja ook al gedaan. Als ik Parro open via de website, dan opent hij de linkjes wel gewoon. Het lijkt dus echt aan mn app te liggen?
Misschien helpt het om de cache te wissen van de app? Als je een Android hebt moet je via telefoon instellingen --> apps --> Parro --> opslag --> cache legen (staat helemaal onderaan bij mij). Bij iOS of ander besturingssysteem even googelen hoe dat moet.
Ik had dat wegfloepen bij ‘toon meer’ ook, maar net de app geupdate en nu werkt dat weer goed. Linkjes doen het ook, maar daar had ik geen problemen mee eerder.
Het meest simpele is toch aan school vragen? Hier ook weleens wat gezeur gehad maar de eerste stap is niet dit forum maar de bron
Kan toch zijn dat iemand het antwoord had geweten. Is dit sneller dan school. Dan kan je zoveel vragen hier niet meer stellen, want er zijn verschillende wegen die een antwoord kunnen geven.
Die moeten dat ooi gewoon aan Parro vragen en zo voor de kerstvakantie hebben die wel wat anders aan hun hoofd. Wellicht is het iets simpels, hoef ik school dus dan niet mee lastig te vallen
Wat wij laatst hadden was een excel-bestand via Parro. Mijn telefoon heeft/ kent geen excel en kan dit dus (achteraf logischerwijs) ook niet openen. Via de laptop wel omdat daar wel excel op staat. Misschien is dit ook zoiets?
Nee, hij opent het wel gewoon goed en ik heb er ook altijd op kunnen doorlinken. Alleen nu dus sinds een tijdje niet meer.