Spijt van huis

Discussie in 'De lounge' gestart door Elvis, 17 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elvis

Elvis Bekend lid

31 okt 2013
    826
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wij zijn deze maand in ons nieuwe huis getrokken en sindsdien heb ik een knoop in m'n maag. De weg achter ons huis blijkt drukker dan verwacht en ik stoor me aan het voorbij razende verkeer. Er is geen moment rust! In huis heb ik er minder last van, maar buiten des te meer.

Herkent iemand dit gevoel? Kan het komen door de nieuwigheid? Ik weet me op dit moment gewoon geen raad 😭.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Waarom start je niet gewoon in je oude topic?

3. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Dacht idd dat die ik die vraag al een keer voorbij had zien komen.

Maar je went eraan. Probeer je ergernis los te laten en dan hoor je het niet meer binnen een paar weken

4. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Herken t wel...
    Ons vorige huis met grote restschuld verkocht.
    Dit huis uitgebreid meerdere keren bekeken. Dachten we. Na de overdracht bij de notaris (en 36 wkn zwanger) loop ik hier naar boven om te gaan verven in onze slaapkamer. En daar hoor ik de buurvrouw letterlijk telefoneren met een collega... roddel de roddel.
    Ik kon wel door de grond zakken.
    Wonen er inmiddels bijna 4 jaar en nog elke dag spijt gehad. Het huis zelf en de ruimte is top maar geen seconde rust idd... nog meer privacy op een camping dan hier.
    Restschuld bijna afgelost dan kunnen we hier eindelijk weg! Heb mn lesje geleerd en willen vrijstaand wonen.

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.200
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik denk loslaten/accepteren of verhuizen. Klinkt misschien kort door de bocht, maar zou niets anders weten. Suc6 ermee!

6. Elvis

Elvis Bekend lid

31 okt 2013
    826
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wat heftig krullie... Pfff... Ik hoop dat je dit huis snel verkoopt! Is het gevoel niet minder geworden?

Vaddie en bosi, het is inderdaad een afgeleide van mijn eerdere onderwerp, maar daar werd niet meer gereageerd. Vandaar dit nieuwe onderwerp.

7. Elvis

Elvis Bekend lid

31 okt 2013
    826
    1
    16
    NULL
    NULL
    Vruchtje, dat is ook zo. Helaas is verhuizen nu (nog) geen optie en loslaten/accepteren erg moeilijk.

8. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.654
    5.696
    113
    Lastig. Of accepteren en dan hoor je het vanzelf minder of toch weer in de verkoop zetten. Zelf ben ik enorm gevoelig voor geluid dus snap wat je voelt.

9. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.030
    113
    Overijssel
    Als je er op gaat letten dan word het erger hè?
    Probeer er niet op te letten en zet een lekker muziekje op.
    Je kunt er op dit moment niks aan veranderen en het dat is zo jammer.

Probeer anders te bedenken dat het nog erger kan. Ik heb tegenover een café gewoond......met een terras...en de gemiddelde leeftijd qua bezoekers was rond de 18 à 20 jaar 😣
    Hopelijk kun je toch nog van je huis genieten!

10. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Dus dan maar steeds topics er over blijven openen?

Jeetje, hier zeggen we dan: poepen of van de pot af. Níet door blijven zeuren. Wordt het alleen maar erger van.

11. tuc

tuc Niet meer actief

ik denk dat het toch het een of het ander is: of verhuizen of accepteren.

12. Elvis

Elvis Bekend lid

31 okt 2013
    826
    1
    16
    NULL
    NULL
    Steeds maar? Dit is de tweede! En puur omdat er op de eerste geen reactie meer kwam.

13. PinkButterfly

PinkButterfly Actief lid

9 sep 2012
    441
    0
    16
    Je kan het nu niet meer terugdraaien, verkopen lijkt mij ook niet direct een optie. Hopen maar dat je er snel aan went, over het algemeen pas je je snel aan aan geluid.

14. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Wat een stelletje zuurpruimen heb je ook. EVEN op de stoel van de moderators gaan zitten. Als je al ziet dat het de tweede topic is klik je toch gauw weg. Mag iemand ook fouten maken of niet helemaal op de hoogte zijn van hoe de zaken hier werken? Als er 10 topics komen of zelfs 5 dan snap ik dat het irritant kan zijn. Maar zulke reacties gaan nergens over.

Ts, lijkt me vreselijk. Maar je zgt in huis niks te merken. We gaan nu richting herfst/winter. Dan zul je waarschijnlijk minder vaak buiten zijn en dus minder last hebben . Misschien ben je het tegen volgend jaar zomer wel gewend.

15. Ballon

Ballon Niet meer actief

Nou, iets vriendelijker mag ook wel! Ik ben het met je eens det je met positiviteit meer bereikt, maar het is wel de toon die de muziek maakt he ;)

16. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.396
    113
    Al opent ze 10 topics, dan lees je het niet.

Ik begrijp het wel ts, wij hebben ons huis in 2008 gekocht en ik haat het. Te koop gezet, maar in de slechte tijd, dus amper kijkers. Nu niet meer in de verkoop, omdat we met zo'n restschuld blijven zitten mochten we het nu verkopen. Soms vlucht ik het huis uit, omdat ik hier gewoon niet wil zijn. Maar meestal probeer ik het van me af te zetten en het vooral niet aan mn dochter te laten merken. Maar o wat zal ik blij zijn als ik hier weg kan!

17. sunshineS1976

Je woont er nog maar net toch?
    Zou het even aankijken wie weet went zoiets nog wel.
    Het is een constant regelmatig geluid. Hier heb je vaste tijden dat je dingen hoort (opstaan vd buren en naar bed gaan,pauzes op school vd kids hiernaast) maar ook onverwachte shit als geklus of harde muziek enz net als de jongste 2 slapen...
    Dat maakt je gek. Mij iig geval wel maar ben er ook gevoelig voor.
    Hier went het ook redelijk maar die onverwachte dingen zijn echt vreselijk. Hier ook t back-up plan van dit verkopen en dan maar tijdelijk huren tot onze schuld is afgelost en we ruime hypotheek kunnen nemen.
    Het liefst hou ik het nog 1 tot 2j vol want ik wil geen 2x verhuizen maar als echt onhoudbaar wordt gaan we huren...

18. sunshineS1976

Oh zo herkenbaar... Sterkte!

19. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.275
    2.978
    113
    Omdat het dubbel plaatsen van onderwerpen niet is toegestaan doen we deze dicht.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina