Omdat ik inspiratieloos ben. Heb wel een jas besteld maar die blijkt meer een soort van tussen jas te zijn en is niet dik genoeg.
Ik heb vorig jaar een Khujo Dome gekocht, ben er nog steeds erg blij mee. Khujo Dome W jas zwart in de WeAre Shop
Wollen jas met brede kraag - Jassen voor Dames | MANGO Ik heb deze in het licht grijs, al is die niet zo heel dik. Maar met een dikke trui is hij goed te doen. Je hebt niet altijd van die hele koude dagen.. Ik heb ook nog een zwart kort leren jasje. Ook heb ik nog een donkerbruine fak furr jas die heel lekker warm is.. Ik wil graag kiezen Die fake furr werd vorig jaar het meest gedragen..
Dames Carlo sacchi jas blauw met Bontkraag AK6 - Leathercity Ik heb zo'n soort jas in het blauw. Lekker warm. Ik heb ook nog een zwarte trenchcoat, maar die is niet erg warm.
Ik heb ongeveer zoiets: http://www.pops-fashion.com/postbox/images/0053_winterjassen_2013_2014/bot_01.jpg Maar dan in maat olifant
Wow Imensa, daar zou ik in bibberen hoor.. Blote rug, krapjes.. Brrr. Hoewel ik ook vrij lang doorloop ik mijn geliefde leren jasje, met echt kou wil ik toch een beetje kunnen wegkruipen in mijn jas en sjaal
Ik ben er nog steeds heel erg blij mee. Zo lekker warm en hij zit ook erg lekker. Ben nog wel op zoek naar een mooie leren jas. Met capuchon en in het bruin.
Ik heb al bijna 2 jaar geen winter jas aan haha. Heb er wel een, al vanaf mn 15e of zo, dus zo ongeveer 9 jaar, maar afgelopen winters niet nodig gehad, redde t prima met m'n ''lente/herfst'' jas met een shawl Ik heb overigens een dood normale winter jas van only in t zwart
Deze voor naar mijn werk en voor andere momenten dat ik er gekleed bij moet lopen: Desigual Trizia Jack Deze voor mijn 'vrije tijd' als ik niet sportief bezig ben: Desigual Petit Caprice Jack En deze voor wandelingen met de hond en andere 'buiten-sport-momenten': Bergans Jas Cecilie | Bever Outdoor & Travel