Hm ja en nee. Heb een tattoo op mijn buik/heup en geen spijt van de tattoo zelf, wel de plek voordat ik zwanger werd. Hij is helemaal opgerekt met striemen en mijn hartke is nu net een ster xd. Na een evt broertje/zusje laat ik hem bijwerken.
Heb er 6 (borst, 1 grote en 1 kleinere op mijn rug, onderarmen, onderbeen.) En geen moment spijt... ja spijt dat ik zolang heb gewacht
Heb 3 tatoeages waarvan er 1nu bijna weg is. Die was erg slecht en scheef gezet,dikke zwarte lijnen.. Heb hem laten laseren en hij is nu bijna weg. De andere twee geen spijt van,wel is er van 1 tatoeage de lijn erg doorgelopen en dik geworden,maar heb geen spijt van de tatoeage zelf.
Ik heb 1 tattoo. De naam van mijn dochter zit erin verwerkt. Bijna half jaartje geleden. Geen spijt van! Vind m nog steeds geweldig.
Ik heb aan 1 kant een sleeve en aan de andere kant mijn onderarm, deze wil ik ooit af laten maken. Deze heb ik laten zetten bij een vrouw die heel veel prijzen al gewonnen heeft en inmiddels een wachtlijst van een half jaar heeft.. Verder heb ik nog 2 kleintjes op mijn rug, eentje 14 jaar geleden laten zetten, geen spijt van behalve dat hij hem te klein heeft gezet, waardoor hij in elkaar overloopt en een trampstamp 13 jaar geleden laten zetten, deze wil ik nog laten coveren. Het voordeel is ze zitten op mijn rug, ik zie ze zelf niet, dus erger me er ook niet aan. Ik moet wel zeggen dat ze nu echt zo veel mooiere dingen kunnen maken dan 14 jaar geleden. Bedenk goed wat wil je en in welke stijl en welke artist staat hier bekend om.
Ik heb er 4 waarvan 1 heel slecht gezet is en te groot dus ik weet niet of ik daar nog iets mee wil laten doen de andere word in dec gecovered want die doet me terug denken aan een nare tijd andere 2 zeer tevreden mee
Ik heb er 2, van de 2e heb ik de eerste weken spijt gehad. Maar dat had niets met de tattoo te maken maar met de betekenis. Vond het zo pijnlijk er naar te kijken, dat ik spijt had hem genomen te hebben. Nu zit hij er 4 maanden en kijk ik er al anders tegenaan. De betekenis blijft verdrietig, maar ben nu wel blij dat ik hem heb.
Ik 2 tattoos en van 1 heb ik spijt. Deze zit op mijn lies en was al niet zo mooi gezet (bleek later toen ik naar de betere tatoeëerder ging) en na mijn zwangerschap zag hij er nog slechter uit. Als deze zwangerschap achter de rug is en mijn buik weer is bijgetrokken wil ik m wel laten coveren.
Heb er geen spijt van. Alleen de plek is niet helemaal wat ik wilde. Hij staat toch te ver naar achteren en beneden. Maar het stoort me verder niet.
Ja, ik had enorm spijt. Had hem op mijn zestiende laten zetten. Een paar jaar geleden heb ik hem weg laten laseren. Er is helaas nog een klein beetje van te zien, eigenlijk zou ik nog één keer terug moeten, maar ben gestopt met laseren omdat ik toen zwanger werd. Ben zo blij dat hij bijna helemaal weg is en zou er nooooit meer een laten zetten.
Spijt niet, want hij zit op een plek waar normaal niemand hem ziet, maar hij was al niet zo mooi gezet en na 2 zwangerschappen is hij echt niet mooi meer.
Hij staat op mijn schouderblad en ik vondt het laseren wel pijnlijk. Ik ben nu een keer of 10 behandeld en hij is nu erg licht,klaar om gecoverd te worden...
Spijt is een groot woord; maar als ik de keuze bewust had mogen maken, had ik hem niet genomen. Ik werd de volgende dag met een kater wakker in de hotelkamer en kwam erachter dat ik er eentje had. Het is gelukkig een bloemetje en niet iets specifieks ofzo, maar toch. Haha. Niemand verwacht een tatoeage bij me en hij is 90% van de tijd afgedekt, hij zit op mijn bovenarm.
Wat bedoelen jullie precies met coveren? laat je dan een nieuwe tattoo bouwen op een oude? Ik heb spijt van 1 van mijn 2 tattoo's en daarom heb ik hem weg laten halen. Ben nu 5 keer gelaserd en hij is nauwelijks nog te zien. Denk dat ik nog zo'n max 2 keer nodig heb. Tip voor de dames die ook willen laseren: neem de tijd! 2x per jaar geeft het beste resultaat. En niet eens in de 6 a 8 weken zoals de meeste klinieken adviseren. Het proces van het laseren werkt namelijk nog tot zo'n 6 maanden door. Ik ben in 2011 begonnen en ga binnenkort voor mijn 6e keer laseren.
Spijt niet echt, maar sta er niet helemaal meer achter. Ik wil het niet al te herkenbaar maken maar ik had een tekst laten zetten met een betekenis die toen belangrijk voor mij was en waar ik ook echt achter stond. Maar door gebeurtenissen in de loop van de jaren sta ik niet helemaal meer achter de tekst.