Nee, gelukkig niet. Ik ga er wel 1 deels weg laten laseren en bijwerken zodat het beter in mijn sleeve past. Vanmiddag mag ik weer
Ik heb sinds een jaar een grote tattoo op mijn zij (met roosjes en sierlijke lijnen). Ik ben er nog steeds erg gelukkig mee, dus ik heb er geen spijt van. Wel had ik een jaar gewacht als ik had geweten dat ik nu zwanger zou zijn...
Nee absoluut geen spijt van mijn 2 prachtige tattoos daar moet ik wel bij zeggen dat ze ook gewoon heel mooi gezet zijn en dat de betekenis erachter veel waarde voor mij heeft
Ja hoor, toevallig maakt mijn man al iedere week een foto van mijn buik dus die heb ik wel. Hij moet wel nog bijgewerkt worden; de roosjes moeten nog wat donkerder gemaakt worden zodat ze mooier uitkomen. Maar ik wacht maar even tot na de zwangerschap... (hij loopt wel wat verder door naar onderen aan de voorkant, maar dat zie je nu niet)
Wauw wat mooi zeg,en wat een figuur heb jij. De roosjes iets donkerder met wat oplichtend wit erin zou heel mooi zijn,maar inderdaad maar even wachten nu ja. Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens,veel geluk!!
@Shaddix,even offtopic,nog van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid!! Geweldige naam heeft ze,geniet van haar.
Ja ik heb spijt van 1 tattoo. Als hij goed gezet was geweest dan niet. Ook gekozen voor 1 die goedkoop was en geen wachtlijst. Letterlijk tijdens het tattooeren zegt die vent tegen me : ' ik heb hem even anders geplakt want zo is die mooier. ' nou daar was/ben ik het totaal niet mee eens. Ik was 15 btw.