Mijn dochter past sinds 3 weken nu echt niet meer in de bak van de quinny. Dus nu zit/ligt maar vooral hangt ze in de wandelwagen. Zijn er hier mama's die ervaring hebben met de zitverkleiner van de Quinny? Kan de wagen dan nog wel helemaal plat? En hoelang kan ze daarin zitten? En nog een vraagje, ik heb ook de voetenzak van Quinny, maar ze verzuipt daar in. En het nadeel is ook dat de wagen in de schuur staat, met de zak, want die zak moet vast aan de wagen. En die is dus koud. Gebruikt iemand een Lodger oid ipv een voetenzak? En hoelang kan ze daar dan in? Vind het wel jammer dat ze niet meer in de bak past met dit weer. En in die bak was ze altijd vrolijk aan t kletsen en gymen enz. Maar nu in die wagen zit ze als een zielig hoopje....Heeft iemand daar ook ervaring mee? Wel een hoop vragen zo...
Hai Meow, Helaas geen ervaring met de zit verkleiner maar wij hingen de luiertas zo aan de buggy dat de kleine dus rechter op zat. Dus de tas zover naar beneden duwen dat de rugleuning meer overeind komt. En je kunt evt. een extra dekentje in de voetenzak stoppen zodat je kleine meid niet te ver naar beneden zakt. En voor de warmte van de voetenzak kun voor dat je weggaat een fles/kruik met warm water in de zak leggen dan warmt het zo op. En over dat zielige hoopje kan ik wel meepraten maar dat word als het goed is beter.
Ik heb dit probleem ook bij mijn dochter gehad, en met de lodger blijft ze beter rechtop zitten. Hij is ook best dik. Zitverkleiner heb je dan niet nodig, wel voor in de zomer. Dan is de voetenzak weer te dik. Volgens mij kunnen ze een behoorlijke tijd in de Lodger.
Finn is 6,5 maand en zit heel goed in de Speedi! Wij hebben de zitverkleiner en het is een superding! En ik heb ook gewoon de voetenzak erin hoor! Ik rit hem dan niet helemaal dicht en vouw de flap die overblijft naar binnen. Zit ie toch lekker warm! Hij kan ook helemaal plat heh! Als jij zegt dat ze zo zielig zit...dan laat je je haar toch nog lekker liggen?! Ow...een tip die ik van iemand hier heb gekregen om het zitje goed rechtop te krijgen: eerst de ene kant strakkr zetten en dan de andere....dan kan je wat meer kracht zetten en dat staat ie perfect rechtop! Finn is met 4,5 maand overgegaan omdat hij klem zat in de wagenbak...en hij heeft er geen moment zielig in gezeten eigenlijk.
Dank voor alle tips.Dat ik ook zelf niet aan een kruik gedacht heb... Ben vanmiddag op pad geweest voor die zitverkleiner, nergens te vinden... Weet nu ook wat het probleem is van Anoek in die wagen, ze ziet me niet!!!!! Ze heeft in de wagen van dr neef gezeten, de buzz geloof ik en dan kan ze me wel zien. Een en al vrolijkheid....Hoop maar dat t gauw overgaat. Natuurlijk wel leuk dat ze mama leuker vindt dan de rest hihi
Ik had de zitverkleiner zelf gehaald bij de Prenatal in Breda...maar hier in Dordrecht hadden ze hem dacht ik ook...en anders misschien online ergens! Is vaak best snel! Prenatal binnen 2 dagen vorige keer hier!