Ow nee hoor totaal niet, sta altijd open voor tegen reacties, word er alleen moe van dat je er over door gaat. We weten nu wel dat jij anders dan ik denkt, geen probleem toch? Thats life.
TS opent een topic imdat ze er over nadenkt ontslag te nemen en vraagt om ervaringen. Je zou kunnen vertellen dat jij ontslag hebt genomen en bewust thuis bent om voor de kinderen te zorgen. Dat het soms druk en chaotisch is en het altijd lijkt of er te weinig uren in een dag zitten, maar dat je er ook heel erg van geniet. Dat je het leuk vind dat je kinderen vriendjes en vriendinnetjes mee nemen om tussen de middag thuis te eten en dat het in jullie gezin heel goed werkt. Dat is een leuke, eerlijke reactie die bijdraagt aan het topic en zeker belangrijk voor de ervaringen waar TS om vraagt. Maar een sneer geven naar andere leden, die in een ander topic iets heel anders hebben gezegd dan dat jij hier schrijft, gecamoufleerd door een smiley is dat niet. Niet ik heb dit onderwerp opnieuw aangehaald, maar jijzelf. Dus als je niet wil dat de discussie opnieuw start, moet je hem niet zelf weer oprakelen in een topic dat daar helemaal niets mee te maken heeft.
Amen En misschien moet je, @Debaky, eens bij jezelf nagaan waar jouw idee op gebaseerd is dat je denkt dat andere mensen zo over je denken. Want dat is in elk geval niet op feiten gebaseerd. Dus waarom heb jij dat gevoel dan? Is het een conflict met mensen in je 'echte' leven, voel je je schuldig? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat het zo een gevoelige snaar is, en je reacties zo uit hun verband kan rukken. Als je zelf echt helemaal ok bent met je keuze. Ik verwacht geen antwoord hoor. Maar denk er voor jezelf eens over na zou ik zeggen.
Jij weet serieus echt niet van ophouden he? Probeer jij altijd iedereen de les te lezen? Ik tik een bericht in zoals ik dat wil en als jij je daar niet in kan vinden prima maar hou dat lekker voor je. Ik heb inhoudelijk gereageerd maar jij moet zo ontzettend miepen over een paar regeltjes van het gehele bericht. Maak je toch eens niet zo druk zeg. Tjies.
En hiermee laat je jezelf dus enorm kennen. “Ik tik een bericht in zoals ik dat wil, maar jij moet je mening voor je houden”. Zo werkt het natuurlijk niet in de echte wereld. En maak je geen zorgen, ik maak me echt niet druk om jou. Mijn dochter is een uur geleden bovenop me in slaap gevallen want ze is ziek. Dus aangezien ik hier nog wel even moet blijven liggen, ben ik gewoon heerlijk over het forum aan het struinen, hier en daar een reactie achter latend.
Ik tikte het verkeerd, je hoeft inderdaad niet je mening voor je te houden, doe ik ook niet. Beterschap met je dochtertje